י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אני מנסה לעשות מהלך"

הח"כ מהשמאל אוסף 60 חתימות לח"כ מהימין

ח"כ בר לב ממפלגת 'העבודה' סיפר בשבת כי הוא יוזם בארבעה ימים שנותרו לאסוף 60 חתימות מהח"כים שנבחרו לכנסת, בכדי שתוטל הרכבת הממשלה על ח"כ יולי אדלשטיין מ'הליכוד' | במפלגה לא תוקפים, אבל מבהירים כי זו יוזמה פרטית שלו וכי הם נאמנים אך ורק לבני גנץ | אדלשטין מגיב: "הפתרון יחיד הוא ממשלת אחדות עם רוטציה בין נתניהו לגנץ" 

הח"כ מהשמאל אוסף 60 חתימות לח"כ מהימין
ח"כ עמר בר לב צילום: פלאש 90

"אני מנסה לעשות מהלך. להביא 60 חתימות שימליצו בפני הנשיא להטיל על יולי אדלשטיין להרכיב את הממשלה", כך סיפר בשבת חבר הכנסת עמר בר לב ממפלגת 'העבודה-גשר'.

לדבריו, "להגיד לו אתה יו"ר הכנסת, הכול על הראש שלך. בגלל שהוא יו"ר הכנסת, אני לא נכנס למאבק הפנימי בליכוד. אני מאוד מקווה ומאמין שאם הנשיא יטיל עליו את זה, הוא יבחר את הבחירה הנכונה. צריך הרבה אומץ במפלגות השונות בשביל להבין שאולי זאת האפשרות היחידה שתמנע מאיתנו את הבחירות השלישיות – ולוותר על הרבה אגו".

הח"כ התייחס באותו אירוע לחשיפת העיתונאית כרמלה מנשה באשר לזיוף נתוני המתגייסים החרדים לצה"ל ואמר, "צה"ל הוא רק השליח. הבעיה האמיתית היא הפוליטיקאים. גם החוק של ליברמן מקבע את העובדה שבעשור הקרוב חרדים לא יתגייסו לצה"ל".

"לא סביר שליברמן כשר הביטחון התנגד לקצור השרות של הבנים שלנו בחודשיים, ומנגד שחרר עשרות אלפי צעירים מגיוס לצה"ל".

ממפלגת 'העבודה' הרשמית מסרו בתגובה: "אנחנו מכבדים מאוד את חבר הכנסת עמר בר לב, אך מדובר ברעיון פרטי שלו. מפלגת העבודה עומדת בהתחייבותה לחתום רק לח"כ בני גנץ".

בתוך כך, מלשכת יו"ר הכנסת מסרו הערב (מוצ"ש) הודעה לפיה, "יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין עושה בשבועות האחרונים מאמץ עילאי למנוע בחירות, ומנסה לתווך בין כל הצדדים במערכת הפוליטית, כפי שמכירים זאת מקרוב כל ראשי המפלגות. הדרך היחידה למנוע את הבחירות המיותרות והיקרות הללו היא באמצעות ממשלת אחדות עם רוטציה בין נתניהו לגנץ. נותרו ארבעה ימים כדי להתעשת ולעשות את הדבר הנכון היחיד למען מדינת ישראל ואזרחיה".

עמר בר לב מפלגת העבודה יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד