י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"בני גנץ כבוש - ננצח בגדול"

ארבעה ימים לפיזור הכנסת - חילופי האשמות בין נתניהו לגנץ

"הפעם נתניהו הגיע כדי לפוצץ את העסק. זה לא אותו אדם שהכרתי, ואני מכיר אותו מצוין", כך יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, "נתניהו הופך כל אבן כדי לקדם בחירות" | יו"ר 'הליכוד' הגיב לו בסרטון: "בני גנץ כבוש וכנראה לצערי אנחנו כנראה מידרדרים לבחירות מיותרות" • קרב האשמות פומבי

ארבעה ימים לפיזור הכנסת - חילופי האשמות בין נתניהו לגנץ
בני גנץ ובנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/הדס פרוש, פלאש 90

ארבעה ימים בלבד קודם שהכנסת תתפזר ומדינת ישראל תצעד בפעם השלישית לבחירות, ראשי הסיעות הגדולות בני גנץ ובנימין נתניהו בקרב האשמות נוסף באשר לאחריות למערכת הבחירות המיותרת.

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ כתב סמוך לכניסת השבת בדף הפייסבוק שלו כי, "בשנים האחרונות צברתי שעות רבות מאוד עם נתניהו. בחדר, בארבע עיניים, תמיד היה בינינו כבוד הדדי ושיח מכבד. כך גם בשיחות המשא ומתן ובשיחות נוספות שקיימנו בחודשים האחרונים. אבל הפעם נתניהו הגיע כדי לפוצץ את העסק. זה לא אותו אדם שהכרתי, ואני מכיר אותו מצוין".

"למרות שקיוויתי", טען גנץ, "נתניהו לא הציע שום דבר חדש שימנע את הבחירות המיותרות. הוא לא הסכים לוותר על החסינות, על הבלוק, ובוודאי שלא הסכים לוותר על מקומו כראשון ברוטציה. למרות זאת-כמו תמיד, השיחה הייתה מכבדת וכל אחד הלך לדרכו ולהתייעצויותיו".

לדבריו, "נראה שנתניהו החליט ללכת לבחירות. בזמן שאני הגעתי לפגישה בלב פתוח כדי לקדם בשארית הזמן שנותר ממשלה למען עם ישראל, נתניהו ראה בפגישה הזו חלק מקמפיין בחירות", כשהוא מתייחס לדברי נתניהו בתדרוך כתבים ביום חמישי האחרון בפורטוגל, "הוא החל שוב לדבר על שנתיים בראשות הממשלה ולא חצי שנה כפי שהתחייב".

גנץ טען עוד כי בזמן שהוא פעל להשיג אחדות "נתניהו הופך כל אבן כדי לקדם בחירות. יש לי אחריות ציבורית ואמרתי את זה מעל לכל במה אפשרית: בחירות לא טובות לעם ישראל, נתניהו לא ניצח באפריל, הפסיד בספטמבר ואם יגרור אותנו לבחירות – ננצח אותו במרץ 2020".

לסיום כתב יו"ר 'כחול לבן', "אחרי הבחירות הקרובות יסתיים עידן נתניהו ותחזור השפיות כי זה מה שנכון לישראל".

יו"ר 'הליכוד' נתניהו מצידו מיהר להגיב לגנץ, ושיגר סרטון סיכום שבועי בו אמר, "הלוואי והייתי יכול לדווח לכם על התקדמות בעשייה הפוליטית כדי למנוע את הבחירות המיותרות האלה, אנחנו הלכנו כברת דרך עצומה", והאשים כי "כחול לבן, בני גנץ, לא זזו - לא מילימטר, אלא ננומטר, בני גנץ כבוש וכנראה לצערי אנחנו כנראה מידרדרים לבחירות מיותרות אבל אנחנו ננצח בגדול".

שר הביטחון נפתלי בנט, הגיב הערב (מוצ"ש) לפלונטר הפוליטי וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מערכת בחירות פעם שלישית בעת הזו תביא, ככל הנראה, להחמצת הזדמנות מדינית וביטחונית בלתי חוזרת למדינת ישראל. ‫בארבע היממות שנותרו,‬ עלינו - כל משרתי הציבור האחראיים בישראל - לעשות הכל להקים ממשלה ולמנוע בחירות אלו. כך אעשה".

פיזור הכנסת בני גנץ בנימין נתניהו בחירות 2020 בחירות לכנסת ה-23

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד