כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לקראת הבחירות בסופ"ש

מרכז ויזנטל: "קורבין הוא האיום העולמי הגדול ביותר על היהודים"

אם לא היה די במעשיו ובדיבוריו, מרכז שמעון ויזנטל, הארגון שהצליח לצוד מעל אלף נאצים ולהביאם למשפט, מכריז באופן רשמי כי על מנהיג מפלגת הלייבור, כאיום הגדול ביותר על היהודים ומזהיר כי האיש יהפוך את בריטניה למדינה מבודדת עם סנקציות | בשישי הבחירות הגורליות

מרכז ויזנטל: "קורבין הוא האיום העולמי הגדול ביותר על היהודים"
ג'רמי קורבין מנהיג הלייבור צילום: רויטרס

"ג'רמי קורבין הוא האיום העולמי הגדול ביותר על היהודים", כך מזהיר מרכז שמעון ויזנטל - ארגון שצד נאצים בעולם, בוריס ג'ונסון ראש הממשלה הנוכחי קורא לבוחרים להציל את בריטניה מ"סיוט".

בוריס ג'ונסון קרא אתמול לבוחרים בבריטניה לא להביא ביום שישי הקרוב את "הסיוט" על בריטניה באמצעות מסירת המפתחות של מעון ראש הממשלה ברחוב דואינג 10 לג'רמי קורבין.

מנהיג מפלגת 'העבודה' הבריטית הוכרז כאנטישמי הגרוע ביותר על פני כדור הארץ, על ידי ארגון ציידי הנאצים המוביל בעולם.

מרכז שמעון ויזנטל מזהיר כי קורבין יהפוך את בריטניה ל"מדינת פריה" אם ינצח בבחירות ביום חמישי הקרוב. "מדינת פריה" היא מדינה שעשויה להתמודד עם בידוד בינלאומי וסנקציות.

עוד נאמר על ידי מרכז שמעון ויזנטל, "אף אחד לא עשה יותר כדי לשלב אנטישמיות לחיים הפוליטיים והחברתיים של הדמוקרטיה מאשר מפלגת העבודה בראשות ג'רמי קורבין".

לדברי המרכז, "חברים ואנשים מהמפלגה שהעזו להשמיע קולות נגד אנטישמיות, נאלצו לעזוב, אך לא אלה שהכריזו על "הייל היטלר, או קריאות נגד היהודים". נאמר בהצהרה. "האדם שרוצה לשבת בכיסאו של ראש הממשלה ווינסטון צ'רצ'יל שנלחם נגד הנאצים, יהפוך את בריטניה ל"פריה" על הבמה העולמית, זה יהיה אסון לדמוקרטיה."

מרכז שמעון ויזנטל, הוקם לפני למעלה מארבעים שנה למאבק בשנאה, נקרא על שם ניצול מחנה ההשמדה שסייע באיתור של יותר מאלף פושעי מלחמה נאצים, כולל אדולף אייכמן, מי שהיה אחראי להשמדת היהודים בפועל.

בחירות בבריטניה גרמי קורבין מרכז ויזנטל מפלגת הלייבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד