י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נותרה עם חמישה יתומים

מי כעמך ישראל: מתגייסים למען אלמנת הבלש

הראשון שנורה ונרצח במסע הירי בג'רזי סיטי, היה בלש צעיר בן 40, ששירת במשטרה 18 שנים. ברשתות החברתיות החרדיות פורסמה בקשה לסייע כספית לאלמנתו שנותרה עם חמישה ילדים יתומים | "הוא הקריב את עצמו, בואו נתאחד ונתרום בנדיבות לזכרו"

מי כעמך ישראל: מתגייסים למען אלמנת הבלש
הבלש ג'וזף סילס בן ה-40 צילום: באדיבות המצלם

שוטר ששירת 18 שנה במשטרה, היה הראשון שנהרג בטבח שאירע ביום שלישי האחרון במרכול חרדי בג'רזי סיטי. הוא היה נשוי ואב לחמישה ילדים.

הבלש ג'וזף סילס בן ה-40, היה האדם הראשון שזוהה כקורבן להתקפות המחרידות בגר'זי סיטי, שגבתה בסופו של דבר את חייהם של שלושה אנשים במכולת ברחוב מרטין לותר קינג דרייב. שני חרדים נרצחו, ואדם נוסף ששמו לא פורסם.

סילס היה איש משטרה אהוב, והיה עושה רבות כדי לסלק אקדחים מרחובות העיר ג'רזי ופעל לעתים קרובות בבגדים אזרחיים.

אתמול פורסם פוסט ברשתות החברתיות ובקבוצות וואטסאפ חרדיות בארצות הברית, ובו בקשה לתרום כסף כדי לעזור לאלמנה להתמודד עם האובדן והמשך גידול חמשת הילדים הקטנים לבדה.

"בזמן שאנו מבכים את מקרי המוות הטרגיים בקהילה שלנו, אנו גם כואבים עמוקות על אובדן הטרגי של הבלש סילס, ומתאבלים על אובדנו, אנא בואו ונפתח את ליבנו ונעזור למשפחתו האבלה בזמן הנורא הזה", נכתב בפוסט. "תרמו לקרן המיוחדת הזו שהוקמה למשפחת הבלש, הוא הקריב את עצמו, בואו נתאחד ונתרום בנדיבות לזכרו".

מארגני הקמפיין הוסיפו כי "אין עוד קהילה כמו הקהילה היהודית האורתודוקסית שמעריכה את ההקרבה המדהימה שגיבורי אכיפת החוק גורמים למען כל האזרחים מדי יום. בואו ניקח את ההערכה הזאת ונהפוך אותה לפעולה!".

הבלש ג'וזף סילס הטבח במרכול החרדי בג'רזי סיטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד