ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מקרה מרתיח

נהג 'אגד' התנקם בילדים והוריד את כל הנוסעים באמצע הדרך

גולש חרדי סיפר ברשת על אודות התנהגות מחפירה ל נהג 'אגד' שהורה לנוסעים לרדת מן האוטובוס בשל תקלה מוזרה, שגם אתם לא הייתם משתכנעים שהיא מסכנת חיים ובלעדיה א"א להמשיך בנסיעה, "הנהג אוטובוס הבוגר, מימש את האיום על 2-3 ילדים והוריד מהאוטובוס את כל האנשים"

 נהג 'אגד' התנקם בילדים והוריד את כל הנוסעים באמצע הדרך
אוטובוס אגד בירושלים, אילוסטרציה צילום: מארק נוימן, לעמ

פוסט שהעלה גולש בשם חיים אריה וינברג על התנהגות מחפירה של נהג אוטובוס, הצליח להרגיז לא מעט גולשים. 

וכך מספר וינברג: "היום, בדרכי לרופא שיניים בירושלים עם הבן שלי. ירדתי בתחנת המ"ג-זכרון יעקב, על מנת להחליף אוטובוס. אני בודק באפליקציה, מגניב, בדיוק בעוד דקה יגיע אוטובוס שיקרב אותי למחוז חפצי.

האוטובוס מגיע קו 52 לכיוון הר נוף והנהג אומר לכל הנוסעים באוטובוס לרדת. הוא לא ממשיך בנסיעה כי יש לו תקלה באוטובוס, הוא לא הסתפק רק באמירה הלקונית הזו, הוא גם הסביר שהתקלה זה בגלל שאנשים מצלצלים בפעמון כל הזמן.

היה נשמע לי מוזר, אבל הוא ממש צעק על האנשים לרדת והייתי בטוח שמדובר בסכנת חיים. אשה נכה מבוגרת, ניסתה גם היא לרדת, שאלה את הנהג אתה בטוח? מתי יהיה לי עוד אוטובוס? הוא אמר שלחו אוטובוס חילופי, יגיע בעוד 4-5 דקות.

אני רואה את כל האנשים כ30-35 איש מבוגרים וילדים יורדים, בסדר מופתי, אף אחד לא מתרעם. כשאחרון הנוסעים ירד, הנהג סגר את הדלתות ופתח בנסיעה.

ואז הנוסעים מספרים, שהנהג איים על כמה ילדים שאם הם לא מפסיקים לצלצל בפעמון, הוא יוריד את כולם. הוא מימש את האיום!!!!

כן, הנהג אוטובוס הבוגר, מימש את האיום על 2-3 ילדים והוריד מהאוטובוס את כל האנשים. עדיין, אמרתי להם, כשכולי בהלם, אולי באמת נוצרה לו תקלה.

התשובה הגיעה מאוד מהר. חברה של אחת הנוסעות חיכתה בתחנה הבאה, שם הנהג פתח את הדלתות והעלה נוסעים שבטח לא הבינו למה האוטובוס ריק, והחברה לא הבינה למה חברתה לא על האוטובוס, אז היא התקשרה.

המתנתי 11 דקות בתחנה, לא הגיע קו חילופי, נסעתי באוטובוס אחר. התסכול של האנשים היה נורא, אני קצת האשמתי את הבוגרים שבהם, שנתנו לנהג לחרטט אותם עם התקלה אחרי שהוא אמר בפירוש שהוא יוריד את הנוסעים אם לא יפסיקו לצלצל.

נכון הילדים מעצבנים נורא, הלוואי שמישהו יחנך אותם, אב לא על חשבוני ולא על חשבון אף נוסע. מישהו יפצה אותנו? מישהו יפצה את הנוסעים האלה? מישהו ידאג שהנהג הזה לא ימשיך להסיע את ילדינו בתחבורה הציבורית?".

וינברג צירף את הקבלה עם פרטי הנהג. פנינו ל'אגד' לקבלת תגובה, אך הם לא הגיבו.

הקבלה עם פרטי הנהג

אגד תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד