י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בחירות בו' אדר

כל קול קובע: הרבי הורה לדחות טיסה לצהריים 

רק אתמול הוכרז תאריך הבחירות ליום שני ו' אדר ובחצרות החסידים מסתערים על כל קול בכדי להביא הפעם הכרעה ברורה לגוש הימין, ל'בחדרי' נודע כי בחסידות קאליב ביטלו כרטיסי טיסה ושינו מסלול בכדי שהחסידים יצביעו בבחירות

כל קול קובע: הרבי הורה לדחות טיסה לצהריים 
הרבי מקאליב במירון וצפת צילום: דוד כהן ואלקנה קליין

החשש מבחירות בכ"א אדר יום ההילולא של הרבי הקדוש רבי מיילך מליז'ענסק זי"ע, הטמון בפולין לשם ממריאים חסידי רבים הוסרה, הבחירות השלישיות נקבעו ליום שני ו' אדר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לפנות בוקר ממריאים למעלה מארבעים חסידים למסע השתטחות על קברי הצדיקים באירופה.

המסע הינו בראשותו של האדמו"ר מקאליב, שהוכתר לפני פחות משנה, במקום סבו הרבי זצ"ל. המסע יהיה לרומניה והונגריה לציון רבי יצחק אייזיק מקאליב זי"ע, שיום היארצייט שלו חל בז' אדר.

כששמע הרבי כי הבחירות יהיו באותו יום, הורה לבטל את כרטיסי הטיסה שהוזמנו כדי שיוכלו ללכת להצביע והורה להזמין כרטיסים רק לשעות אחר הצהריים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המסע אמור היה להתחיל ביום שני לפנות בוקר, תחילה ברומניה לפקוד את קברו של אביו של האדמו"ר זצ"ל ולהמשיך בלילה לעיירת קאליב בהונגריה לעריכת טיש וביום שלישי תפילת רבים בציון ונסיעה לציונו של הרה"ק רבי ישיעל'ה מקרעסטיר.

כעת כאמור דחו את הכרטיסים לצהריים ויגיעו היישר לקאליב ורק למחרת ימשיכו לרומניה ולא כפי שתוכנן בתחילה - מה שמראה כי הפעם יותר מתמיד כל קול קובע.

הרבי מקאליב מסע לקברי צדיקים בחירות לכנסת ה-23 בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד