כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
מקרה שני תוך שעות

בן חודש איבד את הכרתו - מצבו אנוש

פעוט בן למשפחה חרדית משכונת רמת שלמה פונה הערב במצב אנוש לבית החולים | לדברי בני המשפחה הוא לא חש בטוב במים האחרונים | זהו מקרה שני היום

בן חודש איבד את הכרתו - מצבו אנוש
pixabay

פעוט כבן חודש, משכונת רמת שלמה בירושלים, פונה הערב (חמישי) לבית החולים במצב אנוש לאחר החייאה.

איציק קרא, פראמדיק מתנדב בצוות ניידת טיפול נמרץ של 'איחוד הצלה', סיפר: "בסיוע רופא מתנדב באיחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה על הפעוט שלדברי בני המשפחה לא חש בטוב בימים האחרונים. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

זה מקרה שני של אובדן הכרה בפעוטות היום. פעוט כבן חמישה חודשים ששהה אצל מטפלת שלו בבני ברק, איבד את ההכרה ונפטר כעבור כמה שעות. כונני איחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה והוא פונה במצב אנוש לבית החולים מעייני הישועה בעיר - שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה.

אהרן לרר ואבי וילמן חובשים ב'איחוד הצלה' סיפרו: "ביצענו פעולות החייאה על הפעוט שאיבד את ההכרה בבית המטפלת. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים מעייני הישועה. עקב אופי האירוע פעלו במקום גם צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

אושי שלומוביץ - יו"ר ארגון הצלה ואח בכיר במיון ילדים של ביה"ח מעייני הישועה הוסיף, "כשהגעתי למקום מצאתי תינוק כבן חצי שנה מחוסר הכרה כשהוא ללא דופק ונשימה. ביצעתי פעולות החייאה מתקדמות שנמשכו במהלך פינוי הפעוט על ידי אמבולנס הצלה לבית החולים מעייני הישועה, שם מבצעים כעת הרופאים פעולות נמרצות בניסיון להציל את חייו".

אבדן הכרה ילד חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד