י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קידוש השם

זה הסכום שנאסף עבור אלמנת הבלש שנרצח

אשריכם ישראל. הקמפיין הספונטני בקרב החרדים בארה"ב הצליח ובגדול. הסכום הוכפל על ידי כ-1400 תורמים למען אלמנת הבלש הגוי שנרצח ראשון במסע הירי של זוג הרוצחים בג'רזי סיטי ונותרה לגדל חמישה יתומים לבדה

זה הסכום שנאסף עבור אלמנת הבלש שנרצח
הבלש ג'וזף סילס בן ה-40 צילום: באדיבות המצלם

הראשון שנורה ונרצח במסע הירי בג'רזי סיטי, היה בלש בן 40, ששירת במשטרה 18 שנים. ברשתות החברתיות החרדיות פורסמה בקשה לסייע כספית לאלמנתו שנותרה עם חמישה ילדים יתומים, "הוא הקריב את עצמו, בואו נתאחד ונתרום בנדיבות לזכרו", נכתב בבקשה.

תוך מספר שעות בלבד גייסה הקהילה היהודית החרדית סכום של 48,000 דולר למשפחתו של בלש משטרת ג'רזי סיטי ג'וזף סילס, אב לחמישה ילדים, שנרצח באופן טרגי בטבח בעיר ג'רזי סיטי ביום שלישי האחרון.

כ-1,400 תורמים נדיבים פתחו את כיסם ותרמו כמעט כפול מהיעד המקורי שנקבע - 25,000 דולר, אך הושגו כמעט 50,000 דולר. ממש קידוש השם.

סילס, שוטר ששירת 18 שנה במשטרה כבלש, היה הראשון שנהרג בטבח שאירע ביום שלישי האחרון במרכול חרדי בג'רזי סיטי. הוא היה נשוי ואב לחמישה ילדים.

חבריו למקצוע סיפרו כמה הוא היה איש משטרה אהוב, שעשה רבות כדי לסלק אקדחים מרחובות העיר ג'רזי ופעל לעתים קרובות בבגדים אזרחיים - מה שבסוף עלה לו בחייו.

שלשום (רביעי) פורסם פוסט ברשתות החברתיות ובקבוצות וואטסאפ חרדיות בארצות הברית, ובו בקשה לתרום כסף כדי לעזור לאלמנה להתמודד עם האובדן והמשך גידול חמשת הילדים הקטנים לבדה.

"בזמן שאנו מבכים את מקרי המוות הטרגיים בקהילה שלנו, אנו גם כואבים עמוקות על אבדן הטרגי של הבלש סילס, ומתאבלים על אובדנו, אנא בואו ונפתח את ליבנו ונעזור למשפחתו האבלה בזמן הנורא הזה", נכתב בפוסט. "תרמו לקרן המיוחדת הזו שהוקמה למשפחת הבלש, הוא הקריב את עצמו, בואו נתאחד ונתרום בנדיבות לזכרו".

כאמור כ-1400 איש נענו ופתחו את כיסם למען האלמנה הנכרייה וגרמו לקידוש השם גדול.

הבלש ג'וזף סילס הטבח במרכול החרדי בג'רזי סיטי קידוש השם גיוס כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד