ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"האזרחים יענישו את נתניהו"

גנץ חושף: כך התנהל המו"מ מאחורי הקלעים

בני גנץ: ביום רביעי שמעתי שמועות שנתניהו עומד לוותר על החסינות, הודעתי מיד לצוות המו"מ של 'כחול לבן' שבמידה וזה קורה יש להיערך למו"מ

גנץ חושף: כך התנהל המו"מ מאחורי הקלעים
גנץ ולפיד צילום: הדס פרוש, פלאש90

יו"ר כחול לבן בני גנץ כתב לפני שעה קלה (שישי) על מה שהתרחש מאחורי הקלעים של הימים הדרמטיים של המשא ומתן, שנגמרו בכישלון חרוץ ובהתפזרות הכנסת. 

"השבוע, בליל רביעי", כתב גנץ, "נשארנו בכנסת עד השעות הקטנות של הלילה. בשעות הרעות האלה, כשהיה ברור שהכנסת בדרך לפיזור, חשבתי על מדינת ישראל. חשבתי עלינו. חשבתי על האיש שדיבר "פייק אחדות" אבל חשב חסינות והחליט לגרור את כולנו למערבולת הזו. את העונש למעשיו הוא יקבל מאזרחי ישראל בקלפי.

גנץ הוסיף כי, "לרגע אחד במהלך שעות אחר הצהריים ביום רביעי נפוצו שמועות מטעם הליכוד שנתניהו מתכוון לוותר על החסינות. למרות שלמדתי להכיר את נתניהו, הודעתי מיד לצוות המו׳׳מ שבמידה וזה קורה, יש להיערך לקיום של משא ומתן משום שזה עשוי להיות איתות חיובי ומפתיע".

לדבריו, "אולי בכל זאת יש סיכוי להציל את ישראל מבחירות יקרות ומיותרות. באופן לא מפתיע- זה לא קרה. נתניהו נשאר עם הבלוק, נשאר עם ההתעקשות להיות ראשון ברוטציה, נשאר עם החסינות.
נשאר מנהיג שמסתכל רק על עצמו ולא על טובת המדינה".

עוד הוסיף יו"ר כחול לבן, "בדרכי הביתה ב-5 בבוקר אחרי ההצבעה הקשה על פיזור הכנסת, כתבתי לחברי סיעת כחול לבן שהיו גם הם בדרכם הביתה, ש"תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר".

"אני מאמין בכך. מדינת ישראל צריכה מנהיג שיורד לשטח ונפגש עם האזרחים באופן קבוע - ולא רק בבחירות. מנהיג שהולך בעצמו לבית החולים ומסתכל בלבן של העיניים לחולים שנמצאים במסדרונות – ומקדם תכנית למציאת פתרון ולא מזניח את המצב הקיים.

"מנהיג שמחובר לעם ורואה בעם הריבון, ולא אחד שרואה בעם נתינים שצריכים לשרת אותו. מנהיג שלא מרסק את יריביו הפוליטיים אלא דואג שכישוריהם ינותבו לעשייה למען עם ישראל".

בני גנץ משא ומתן חסינות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד