ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מקורבי גפני ניצחו

סוף הסאגה: אלה המנצחים בקרב על התפקידים הנחשקים בספרא

ועדת המכרזים של עיריית ירושלים פרסמה היום את החלטתה למנות שניים מנאמני יו"ר תנועת 'דגל התורה' ח"כ גפני לתפקידים נחשבים ונחשקים בעירייה. למרות הפעלת החוקרים הפרטיים נבחר ארליך למנהל אגף תרבות תורנית וגרינברג למנהל אגף החינוך | נותרה ביד האחרון להחליט

סוף הסאגה: אלה המנצחים בקרב על התפקידים הנחשקים בספרא
שמוליק גרינברג/פנחס ארליך צילום: יעקב לדרמן/באדיבות המצלם

לאחר חודשים שבהם התנהל קרב של ממש על התפקידים הנשחקים בעיריית ירושלים, ועדת המכרזים של העירייה, הודיעה היום (ראשון) לשמוליק גרינברג ולפנחס ארליך כי הם הזוכים בתפקידים.

מדובר בתפקידים משמעותיים, מנהל אגף החינוך שבראשו יעמוד שמוליק גרינברג ומנהל אגף התרבות התורנית שבראשו יעמוד פנחס ארליך, כששניהם הינם מקורביו של חבר הכנסת משה גפני.

מאחורי הקלעים התנהל קרב של ממש בתוך 'דגל התורה', כאשר היו"ר משה גפני סירב להביע תמיכה פומבית במי מהמועמדים, כאשר פלגים בתוך 'דגל התורה' הציבו מועמדים מתנגדים וגמרו לכאוס בתוך הוועדה.

בשיא המאבק חשף 'בחדרי חרדים' כי הופעלו חוקרים פרטיים נגד פנחס ארליך, כאשר החוקרים ניסו להוכיח כי ארליך לא מנהל מוסד, כאשר עם ההודעה היום, מסתמן כי הוועדה החליטה לדחות את כלל הטענות על סף.

בנוסף, גרינברג שזכה בתפקיד המשמעותי של מנהל אגף החינוך החרדי, יאלץ לקבל החלטה בימים הקרובים האם לקחת את התפקיד או שמא לשמש בתפקיד בו הוא זכה לפני כחודשיים - יועץ בתחבורה הציבורית למגזר החרדי. כאשר גרינברג מצהיר כי בכוונתו להמשיך לשמש כמשנה לראש העיר בית שמש ללא שכר.

יו"ר הסיעה מ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר אמר בתגובה להיבחרם של השניים: "הוועדות שבחרו את שני האישים לתפקידיהם, בראשם ישב ראש העיר מר משה ליאון, עשו עבודה מצוינת ובחרו פה אחד את המועמדים הטובים ביותר לתפקיד. אני מברך אותם ובטוח שהבחירה תוכיח את עצמה כמוצלחת ביותר".

שמוליק גרינברג אגף החינוך החרדי עיריית ירושלים דגל התורה פנחס ארליך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד