ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הגבינה אזלה תוך שעות

הפרופסור האנטישמי ניסה לגרום נזק, אך עשה ההיפך

פרופסור אנטישמי מקליפורניה, קרא להחרים רשת אמריקנית שמוכרת גבינה ישראלית. הפעיל היהודי ג'ו זבולוני הידוע באהדתו לנתניהו, קרא לתומכי ישראל בארה"ב לצאת ולרכוש בהמוניהם את המוצר. תוך שעות אזלה הגבינה מכל סניפי הרשת 

הפרופסור האנטישמי ניסה לגרום נזק, אך עשה ההיפך
גבינת פטה ישראלית הנמכרת בארה"ב צילום: באדיבות המצלם

פרופסור מאוניברסיטת ברקלי בקליפורניה, קרא להחרים רשת אמריקנית שמוכרת גבינת פטה ישראלית. הפעיל היהודי ג'ו זבולוני, המוכר באהדתו לראש הממשלה בנימין נתניהו, החליט לעשות מעשה שיגרום לפרופסור להתחרט.

זבולוני, קרא לישראלים ויהודים בארה"ב לרכוש את המוצר בהמוניהם, ובתוך זמן קצר גבינת הפטה אזלה לגמרי מהמדפים, כך דיווח איתמר אייכנר באתר Ynet.

פרופ' חאתם בזיאן, פלסטיני אנטישמי ואנטי-ישראלי, שמרצה על איסלאם, גרם לגבינה הישראלית להימכר עד הקופסה האחרונה, זבולוני הפעיל את "צבא ההסברה" של הישראלים בארצות הברית. והישראלים והיהודים פרו-ישראלים מיהרו וקנו את הגבינה המדוברת, עד כדי ריקון מדפים.

פרופ' בזיאן פרסם לפני כמה ימים פוסט עם התמונה של הגבינה שמיוצרת מחלב כבשים, ונמכרת ברשת Trader Joe’s, לה יש מעל 500 חנויות ביותר מארבעים מדינות בארצות הברית. "לרשת יש על המדפים פטה ישראלית, עוד סיבה להפסיק לקנות בחנות הזאת". הפרופסור שרצה פרסום לסיוע לחרם, תייג בפוסט שבו קרא לחרם, את לינדה סרסור, פעילה אמריקנית - פלסטינית שבעבר השמיעה התבטאויות אנטי-ישראליות ואנטישמיות כמו "אין דבר מבחיל יותר מאשר הציונות".

ג'ו זבולוני, פעיל הסברה ישראלי מפלורידה, העלה פוסט בו קרא לכל הישראלים והיהודים האמריקנים, לרכוש את הגבינה הישראלית. "צו 8 לוחמי הסברה, אני צריך אתכם לתת לי כאן גב", כתב זבולוני.

"כנסו לדף שלו, ואל תשכחו להגיד לו תודה שבזכותו כולנו נקנה דווקא מרשת שמוכרת מוצרים ישראליים, תייגו בתגובה את רשות האוכלוסין וההגירה האמריקנית, ותעזרו לי להראות לו את ישראל רק בגוגל".

ג'ו זבולוני חרם נגד ישראל גבינת פטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד