י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
זה מה שקרה

אשתו של גנץ נפגעה מכדור במהומות בבילעין?

דיווח שהופץ ברשתות החברתיות טען כי רויטל גנץ, אשתו של יו"ר כחול לבן בני גנץ, נפגעה מכדור גומי במהומות בבילעין • מה באמת קרה שם?

אשתו של גנץ נפגעה מכדור במהומות בבילעין?
בני גנץ צילום: Avshalom Shoshoni/Flash90

אתמול (שני)בצהריים, פרסמה גולשת בשם אורלי שגיא בחשבון הטוויטר שלה, כי רויטל גנץ אשתו של יו"ר 'כחול לבן' והרמטכ"ל לשעבר בני גנץ נפגעה מכדור גומי במהומות בבילעין.

"‏צו איסור פרסום גורף על זהות האשה שנפצעה מכדור גומי במהומות ליד הגדר בבילעין", כתבה שגיא. "אז אספר לכם שמדובר באשתו של גנץ".

הציוץ של שגיא

אולם, מבדיקה של תכנית 'חי בלילה' ב'ערוץ 12' עולה, כי לא רק שרויטל גנץ לא נפגעה מכדור במהומות אלא אף אדם לא נפגע מכדור. מהתכנית פנו לשגיא לקבלת תגובה, אך היא לא הגיבה.

הדיווח הנ"ל הגיע לאחר שבמערכת הבחירות הקודמת נטען כי אשתו של גנץ, רויטל גנץ, פעילה בארגון השמאל "מחסום ווטש". מי שאף העלה את הטענה הראיון רדיו היה השר אופיר אקוניס.

בראיון שהעניק גנץ בחודש אדר האחרון לשלמה ארצי וחנוך דאום  ב-ynet, הוא הגיב בחריפות לטענות.

"זה חארטה, אמא של החארטות, אם־אמא של החארטות. אני לא מבין בכלל איך אנשים אינטליגנטים עם גרם של איי־קיו מסוגלים להתחבר ולשאול איזושהי רבע שאלה רצינית על הסיפור הזה. אתה בא ואומר, תגידו, אתם פשוט דפוקים לחלוטין? אין לי מילים יותר עדינות".

"לקחת אפס, אפס, אפס מידע, אפס מציאות ולבנות על זה תילי תילים, לשמוע אלף הכחשות ולהמשיך עם השאלה, זה בלתי נסבל. זה פשוט בלתי נסבל. עכשיו מה קורה? דקה אחר כך רויטל הולכת לבית של משפחות שכולות. ומה הן צריכות לשמוע עכשיו? את השקרים שמישהו מוכר באיזשהו מקום?

''והיא מבקרת איתי בבתים של משפחות שכולות. היא ראתה חיילים פצועים והיא דואגת לדברים האלה. זה בלתי נתפס לחלוטין. זה הופך את זה לעולם ציני. ועוד מגיע שר שמרשה לעצמו לקחת שקר שהוא יודע שהוא שקר...".

גנץ גם הגיב לדבריו של השר אקוניס ואמר, ''בחור שלקח ג'וב שקוראים לו שר במדינת ישראל, שייקח את האחריות עד הסוף. שלא יהיה עכשיו רק הסקודה והמאבטח".

''אני לא מוכן לקבל את השקרים האלה. אם מישהו ימשיך את המשחקים האלה, בסוף זה גם אותי יוציא משלוותי. וכשזה קורה, לא מומלץ. האויבים שלי מכירים את זה. גם היריבים שלי יכירו את זה. רויטל בעשר השנים האחרונות היא מנכ"לית של ניצן אורים ומסייעת להורי ילדים בעלי לקויות למידה להיות הורים טובים יותר. היא עושה את זה בכל הארץ, כמו שצריך. על מה אנחנו מדברים עכשיו? אני לא יודע מה יש לי בתוך הבית? אני מאחל לכולם בית כזה".

מהומות בבילעין רויטל גנץ מחסום ווטש בני גנץ כדור גומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד