י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ראש בראש

נתניהו או סער: הקרב על הנהגת 'הליכוד' יוכרע היום בפריימריז

חגיגה לדמוקרטיה: עשרות אלפי ליכודניקים יצאו לאורך היום אל עשרות הקלפיות הפזורים ברחבי הארץ בכדי להצביע עבור המועמד המועדף עליהם להנהגת הליכוד | הערכה היא שנתניהו ינצח בוודאות את הקרב הזה, סימן השאלה הוא בכמה אחוזים • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

נתניהו או סער: הקרב על הנהגת 'הליכוד' יוכרע היום בפריימריז
בנימין נתניהו/גדעון סער צילום: תומר נויברג/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

ראש בראש: 116,048 יצאו היום (חמישי) אל הקלפיות כדי לבחור את יו"ר 'הליכוד' הבא, כשעל התפקיד מתמודד גדעון סער מול היו"ר המכהן בנימין נתניהו, כשהערכה בקרב כלל העיתונאים והפרשנים כי נתניהו ינצח, אולם השאלה היא באיזה פער, האם גדעון סער יצליח להפתיע ולמצב את עצמו כמועמד האלטרנטיבי ביום שאחרי עידן נתניהו.

לאחר עבודת שטח עמוקה שקיימו השניים בחודש האחרון, היום בשעה 09:00 בבוקר ייפתחו 106 אתרי הצבעה בכל רחבי הארץ, בהם יצביעו 116,048 מתפקדים בעלי זכות בחירה. ההצבעה תסתיים בשעה 23:00.

שיעורי ההצבעה יוצגו בחמ"ל המרכזי שינוהל בכפר המכבייה, אליו הוזמנו אמצעי התקשורת. נתונים אלו יופצו לאמצעי התקשורת אחת לכמה שעות.

התוצאות הסופיות יתפרסמו ביום שישי לפנות בוקר. ועדת הבחירות של 'הליכוד' תפקח על כל מהלך ההצבעה ועל ספירת הקולות, בשקיפות מלאה מול מטות שני המועמדים.

למרות שהערכה היא שנתניהו ינצח, עדיין הקרב הופך למעניין, כאשר סימן השאלה הוא, כמה אחוזים יצליח לסחוף לעברו גדעון סער, שכל מספר למעלה מ-35% יחשב כהישג מבחינתו, מה שיהפוך אותו לדמות הדומיננטית בליכוד, ביום שבו נתניהו יפנה את כסאו.

נתניהו הציע בשבועיים החולפים להמשיך את תנופת העשייה שלו בשנים האחרונות ואילו סער התריע כי ניצחון של נתניהו הוא ניצחון של השמאל וכי רק הוא מסוגל לפרק את 'כחול לבן' ולנצח את השמאל.

סער אף קבע כי הצבעה לנתניהו, היא הצבעה ליו"ר האופוזיציה הבא. מעניין יהיה לראות אחרי אמירה כזאת, האם וכיצד יתייצב גדעון סער ואנשי מחנהו מאחורי נתניהו בכדי להוביל אצת 'הליכוד' לניצחון. 

גדעון סער פריימריז לראשות הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד