י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חמישה אירועים בארבעה ימים

ניו יורק מסוכנת לחרדים: התקיפות נמשכות

גוברת הדאגה בקרב החרדים המתגוררים בניו יורק, לאור ריבוי התקיפות כנגדם, מצד אנטישמים שמכים ומשפילים אותם ברחובה של עיר | רק ביממה האחרונה התרחשו שני מקרים כאלה, לאחר שלושה אירועים בימים האחרונים

ניו יורק מסוכנת לחרדים: התקיפות נמשכות
תקיפה אנטישמית בחנות בייגל טוסט צילום: באדיבות המצלם

ההתקפות האנטישמיות בעיר ניו יורק לא נפסקות אף לא ליום אחד. מאז תחילת חג החנוכה, דווח ב'בחדרי חרדים' על שלושה אירועים מטרידים.

והרביעית לא אחרה לבוא. לפנות בוקר יום רביעי, התרחשה תקיפה נוספת, הפעם זה קרה בסביבות השעה 01:00 בלילה בשדרה 13 ליד רחוב 48 בבורו פארק.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, הקורבן סיפר שהוא צעד ברחוב לתומו, כאשר לפתע ניגש אליו אדם שתקף אותו באגרוף, זו הייתה מתקפה אנטישמית לחלוטין, ולא הוחלפו מילים בין התוקף למותקף, לאחר מכן עזב התוקף את המקום והצטרף לשני חבריו אשר צפו בתקיפה. שלושת הגברים ברחו יחד ברגל.

אירוע חמישי במספר, ומטריד לא פחות. משטרת טינק בניו ג'רזי בודקת תלונה לגבי אירוע בו הותקפו יהודים.

גבר שחור נכנס לחנות לממכר בייגל טוסט, הממוקמת ברחוב קווין אן 1439, ביום רביעי בבוקר, והחל לצרוח כי יהודים הרגו את האלוהים שלו ואז החל להכות אותם באקראי.

משטרת טינק הוזעקה, שוטרים הופיעו במקום מיד ולקחו את האיש למעצר. שלושה קורבנות שספגו מכות קשות בפניהם, טופלו ואושפזו, כולם נמצאים במצב יציב.

כך או כך, מיום ליום ארצות הברית ובפרט העיר ניו יורק נעשית פחות בטוחה לבעלי חזות יהודית.

תקיפות אנטישמיות אנטישמיות ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד