י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
טרגדיה בחווה

פרידמן בן החמש נפל מסוס נפצע ונפטר

טרגדיה בחוות הסוסים המשפחתית: ילד בן חמש נפל מסוס נפצע אנושות בראשו ובבית החולים לא נותר אלא לקבוע את מותו | מדובר בילד ירדן פרידמן ממושב נטור | הלוויתו מחר 

פרידמן בן החמש נפל מסוס נפצע ונפטר
ירדן פרידמן ז"ל צילום: רינה נגילה

הרכיבה על הסוס התיימה באסון: בשעה 11:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן, על אודות ילד שנפל מסוס בשטח פתוח בסמוך לצומת בית המכס ברמת הגולן.

חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה בילד כבן 5, עם חבלת ראש. מסוק מד"א הוזנק למקום ופינה את הפצוע לבית החולים זיו בצפת כשמצבו אנוש, אולם בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

מאוחר יותר הותר שמו לפרסום: ירדן פרידמן בן ה-5 ממושב נטור, נהרג כתוצאה מתאונת רכיבה על סוס, בחוות המשפחה.

ההורים, זוהר ועומר, סיפרו על ילד חייכן, רוכב סוסים מיומן מלידה, הצעיר מבין אחיו. ירדן, היה בגן קשת-הגן הבוגר ביישוב. במשפחת פרידמן שלושה אחים נוספים.

הלוויתו, תתקיים מחר (שישי) בבית הקברות האזורי בחיספין, שבגולן, בשעה 11:00. המשפחה מבקשת לקיים לוויה שקטה ומכבדת ולאפשר לה לעכל את אובדנו הקשה של ירדן.

פראמדיק מד"א, רונן קדוש וחובשת בכירה במד"א איבון פריימן לוין, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו ילד כבן חמש שוכב על הקרקע כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם חבלת ראש קשה. סיפרו לנו שהוא נפל מהסוס בזמן רכיבה. התחלנו מייד להעניק לו טיפול רפואי מציל חיים ולבצע פעולות החייאה, ובאמצעות מסוק מד"א שנחת בסמוך לזירת האירוע פינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש".

 

 

נפילה מגובה ילד נהרג רכיבה על סוסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד