י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נערכים לתגובה קשה

ארה"ב חיסלה את מפקד כוח קודס האיראני - קאסם סולימאני

כֵּן יֹאבְדוּ כָל אוֹיְבֶיךָ ה': מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה והאיש שאחראי יותר מכל על יצוא הטרור של איראן - קאסם סולימאני - חוסל הלילה בפעולה אמריקאית יחד עם סגן מפקד ארגון הגג של המיליציות הפרו איראניות, אבו מהדי אל-מוהנדיס • בישראל נערכים לתגובה איראנית

ארה"ב חיסלה את מפקד כוח קודס האיראני - קאסם סולימאני
קאסם סולימאני צילום: רויטרס

ראשי הנחש חוסלו בבגדאד: מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה, קאסם סולימאני וסגן מפקד ארגון הגג של המיליציות הפרו איראניות, אבו מהדי אל-מוהנדיס, חוסלו בתקיפה אמריקאית הלילה.

‏משמרות המהפכה אישרו גם הם, כי קאסם סולימאני חוסל הלילה בבגדאד.

‏גורם אמריקני אישר למגזין ניוזוויק, כי קאסם סולימאני, אבו אל-מוהנדיס ושותפיו חוסלו בבגדאד. רועי קייס כתב לענייני ערבים של כאן 11 צייץ בטוויטר "לא יפריע ומפריע לציר ההתנגדות לייחס את התקיפה לשת"פ ישראלי".

הכל החל ב‏לילה לא שקט בעיראק, עם דיווחים על פיצוצים באזור נמל התעופה הבינלאומי של בגדאד. ערוץ סקיי בשפה הערבית דווח על שיגור של שלוש רקטות לעבר הנמל. ‏הרקטות, לפי אל-ג'זירה, נחתו בבסיס משותף של הכוחות האמריקניים והכוחות המקומיים ללוחמה בטרור, דרומית לנמל התעופה של בגדאד.

‏עד כמה המצב דרמטי? ר'סאן בן ג'דו, מנהל ערוץ אל-מיאדין הלבנוני עם פרצוף תשעה באב באולפן. הקפיצו אותו לאולפן בשלוש לפנות בוקר בגלל חיסול סולימאני ושות', כך מדווח רועי קייס.

‏ר'סאן בן ג'דו באולפן של אל מיאדין עם המסר הבא. "המלחמה תבוא והתגובה תבוא כי נחצו כל הקווים האדומים. אבל זה לא חייב להיות על הרגע וישר". ‏ר'סאן בן ג'דו מעדכן שאל-מיאדין התכוונו לעשות ריאיון מורחב עם קאסם סולימאני. אבל זה לא יצא לפועל ("הגורל הקדים אותנו").

‏ר'סאן בן ג'דו: "אני בטוח שנסראללה יבכה על סולימאני כי הוא היה בבת עיניו, אבל הוא גם ילכד את כולם. אנחנו בתקופה אחרת אחרי לכתו של סולימאני".

איראן ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד