י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האנטישמיות בניו יורק

צעק ליהודי: "אני אזרוק פצצה לחנות שלך"

האנטישמיות בארצות הברית נמשכת במלוא העוצמה: אמש נכנס גבר אלמוני לחנות של יהודי בבורו פארק וצעק לעברו "אני אזרוק פצצה לחנות שלך" ונמלט • המקרה התרחש מרחק קצר ממקום הפגישה של ראש עיריית ניו יורק ומנהיגי הקהילה היהודית

צעק ליהודי: "אני אזרוק פצצה לחנות שלך"
Yeshiva world news

אירוע אנטישמי נוסף בבורו פארק אתמול ביום חמישי, הפעם זה קרה מרחק שלושה בלוקים מהמקום בו ראש העיר דה בלאזיו היה בעיצומה של פגישה עם מנהיגי הקהילה היהודית כדי לדון בפשעי השנאה האחרונים.

גבר נכנס לחנות ברחוב 39 - שדרה 16, לפתע גבר אלמוני פתח את הדלת וצעק "אני אזרוק פצצה לחנות שלך" ונמלט. כך סיפר בעל החנות לאתר Yeshiva world news.

למרבה האירוניה, ראש העיר היה רק ​​שלושה רחובות משם, בבורו פארק הצלה ברחוב 37 ושדרה 14 - שם הוא נפגש עם מנהיגי הקהילה היהודית כדי לדון בלמעלה מ- 14 פשעי שנאה שהתרחשו בשבועיים האחרונים.

האירוע היה סגור לתקשורת אולם ראש העיר שוחח עם התקשורת לאחר הפגישה.

ראש העיר ביל דה בלאזיו אמר לאחר הפגישה, כי "הייתה לנו פגישה טובה מאוד עם מנהיגי הקהילות בבורו פארק, וויליאמסבורג וקראון הייטס, יש תחושה אמיתית של פחד עמוק מפני האנטישמיות שצומחת, האנטישמיות לובשת צורה אלימה יותר ויותר כאן ובכל רחבי הארץ, זה היה השיחה, איך נעצור את זה, ניהלנו שיחה כנה על הכל, אני חושב שהקהילה מעריכה מאוד את המאמצים של המשטרה, אבל הם רוצים לראות יותר ודיברנו על מה שיהיה ומה צריך להיות, אני חושב שיש הכרה אמיתית שעלינו להגיע לשורשי הבעיה, דיברנו על העבודה למניעת פשעי שנאה, דיברנו על מה שאנחנו הולכים".

בורו פארק אנטישמיות ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד