י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בדרך לאומן

שב"כ עצר נער נוסף; נאסר עליו לפגוש עו"ד

הלילה עצרו אנשי שירות הביטחון בנמל התעופה בן גוריון, נער כבן 18 תושב אזור מודיעין שהיה בדרכו לאומן בחשד לעבירות שנאה נגד פלסטינים. הוא מצטרף לעצור נוסף, תושב בני ברק, שנעצר אמש

שב"כ עצר נער נוסף; נאסר עליו לפגוש עו"ד
אילוסטרציה צילום: ארכיון

עצור שלישי בחשד לעבירות שנאה נגד פלסטינים: השב"כ עצר הלילה בנתב"ג תושב אזור מודיעין כבן 18, שהיה בדרכו לאומן. עם מעצרו הוצא כנגדו צו חריג האוסר עליו לפגוש עו"ד למשך 3 ימים.

העצור מצטרף לעצור נוסף, תושב בני ברק, שנעצר אמש (חמישי) בידי השב"כ בגוש עציון, ואף בעניינו הוצא צו חריג האוסר עליו לפגוש בעו"ד.

הבוקר (שישי) ייערך בבימ"ש המחוזי מרכז בלוד דיון בערר דחוף בעניינו של תושב בני ברק, אשר הוגש ע"י עו"ד עדי קידר מארגון חוננו בדרישה להסיר את הצו החריג ולאפשר לעצור לפגוש בעו"ד.

עצור נוסף בפרשה, קטין, שוחרר אתמול בידי בימ"ש השלום בפ"ת, על ההחלטה הוצא לבקשת המשטרה עיכוב ביצוע, והבוקר יערך דיון בעניינו בבימ"ש המחוזי מרכז שם תבקש המשטרה לבטל את החלטת בימ"ש השלום שהורה על שחרורו למעצר בית.

עו"ד עדי קידר אשר מייצג את העצורים תקף את השב"כ על השימוש באיסור המפגש החריג "שוב אנו נתקלים בהתנהגות פוגענית וחוצת גבולות, השב"כ והמשטרה מונעים מפגש מצעירים, נעדרי עבר פלילי, על עבירות שעוד לא בוצעו בכלל ועבירות קלות באופן יחסי, נראה כי החבל נמתח למקומות לא נכונים ובלתי אפשריים. אנו נערר על איסור המפגש ונגיע עם הדבר עד לבימ"ש העליון."

שב"כ אומן נמל התעופה בן גוריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד