י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אם תצא, נהרוג אותך"

ניסה להיכנס לישיבה, סורב וירק על אשה

פשע שנאה שהתרחש לפני כעשרה ימים דווח רק ביממה האחרונה. גבר חשוד ניסה להכנס לישיבת 'שיח יצחק' ומשלא הצליח, ירק לתוך רכב שחנה בסמוך, בו ישבה יהודיה - המשטרה עדיין מחפשת אחריו | אירוע אנטישמי נוסף התרחש ביום שישי בפלטבוש - באותו מקרה הפושעים נתפסו תוך דקות

ניסה להיכנס לישיבה, סורב וירק על אשה
מתנדבי השומרים בפלטבוש צילום: באדיבות המצלם

אירוע אנטישמי נוסף בניו יורק: גבר ירק על אשה בעת שישבה ברכבה.

המשטרה בקווינס - ניו יורק, מחפשת אחר אדם שירק על אשה יהודיה בקווינס. על פי הדיווח באתר CBS. לפי המשטרה, גבר חשוד ניסה להיכנס לישיבת 'שיח יצחק' בסנטרול אווניו בפאר רוקאווי ב-24 בדצמבר.

כשנמנעה ממנו כניסה, הוא ניגש לרכב סמוך ואמר לנהגת שישבה בפנים הערות אנטישמיות, ואז ירק עליה לתוך המכונית דרך החלון הפתוח וברח. הנהגת בת ה-44 לא נפגעה.

משטרת ניו יורק מסרה כי היו לפחות 14 פשעי שנאה אנטישמיים בעיר במהלך חנוכה בלבד. בחלק מהמקרים, הקורבנות נחבטו, נבעטו, נשדדו ונשמעו לעברם השמצות אנטישמיות. האירועים הללו לא פוסקים, וישנם אירועים נוספים שלא מדווחים כלל, אך יהודים מותקפים על בסיס יומי בניו יורק, ונראה שראש העיר והמושל מגיבים רק בציוצים בטוויטר ובמסעות יח"צ.

באירוע נוסף שהתרחש בפלאטבוש ביום שישי האחרון, קבוצה של שלושה בני נוער אפרו אמריקאים נכנסו לחנות של בייגל טוסט וקראו איומים וקריאות אנטישמיות, לאחר מכן הם איימו לתקוף את המוכר, הפילו דברים מהדלפק ויצאו החוצה, הקורבן הזעיק את ארגון השומרים של פלטבוש ואת המשטרה, ובזכות מהירותם של מתנדבי 'השומרים', כל שלושת החשודים נתפסו ונלקחו על ידי המשטרה.

על פי הנוכחים, הם איימו על המוכר "אם תצא החוצה אנחנו נהרוג אותך".

אנטישמיות ארצות הברית פשע שנאה יריקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד