י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לא מפסיק להפתיע

צפו: הדלקת נרות שבת יחד עם מוחמד סעוד

יהודי דתי מצרפת שהגיע לבקר את מוחמד סעוד, הדליק איתו נרות שבת ופרסם את התיעוד ברשתות החברתיות. הוא גם הציג את המאכלים הכשרים איתם עשה את השבת בסעודיה המוסלמית

צפו: הדלקת נרות שבת יחד עם מוחמד סעוד
גבריאל ברדה עושה שבת אצל מוחמד סעוד צילום: באדיבות המצלם

היסטוריה בסעודיה. נרות שבת הודלקו לראשונה בריאד בירת סעודיה, סעודת שבת כשרה למהדרין נערכה בביתו של הצעיר הסעודי מוחמד סעוד, שאירח בביתו צעיר יהודי מצרפת, גבריאל ברדה, ויחד הם הדליקו נרות שבת, גבריאל ערך קידוש עם מיץ ענבים שהביא מצרפת, גם בשר כשר בהשגחת בית יוסף היה בסעודת השבת, הירקות נקנו בריאד, תבלינים וכל שאר המאכלים, הובאו מצרפת.

סעודת שבת עם קידוש ונרות זו היסטוריה, אך נזכיר כי לפני כחודש שני חרדים מישראל שטסו לסיבוב במדינות ערביות, ועל הדרך "קפצו" לריאד בירת סעודיה, שם פגשו את מוחמד סעוד המפורסם מאד בישראל, הם התארחו בביתו, והוא דאג להם למאכלים כשרים כמו פירות וירקות, שתיה וכו', הם התרגשו מאד לבקר בביתו.

שני החרדים, אבי ובני, שביקרו בביתו בחודש שעבר, שרו איתו יחד שירים חסידיים ושירים נוספים, אותם הוא נוהג לפרסם בחשבון הטוויטר שלו. הם אמרו ל'בחדרי חרדים' כי "זה חלום".

בעזרתן של הרשתות החברתיות, גילו לפתע המוסלמים ברחבי העולם כי היהודים הם לא אויבים של אף אחד, ובטח לא של המוסלמים.

בשנה האחרונה פרץ לחיינו מוחמד סעוד, צעיר סעודי אמיץ שאוהב את מדינת ישראל, ומעריץ נלהב של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מוחמד עצמו ביקר בישראל בשנה האחרונה ונפגש עם חברי כנסת, הוא ביקר בכנסת ובמקומות נוספים כמו הר הבית, שם הותקף על ידי פלסטינים מאחר והוא אוהב את ישראל.

מוחמד סעוד ערב הסעודית נרות שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד