ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"סימנו 52 מטרות"

טראמפ על החיסול: אם איראן תפגע באמריקאים, היא תיפגע קשה

הנשיא האמריקני שובר שתיקה יממה וחצי לאחר חיסולו של בכיר משמרות המהפכה של איראן ומזהיר את האחרונה כי זו הייתה רק אזהרה שכן - "סימנו 52 אתרים איראניים" • לדברי הנשיא: המטרות הללו ואיראן עצמה ייפגעו מהר מאוד ומאד קשה - ארצות הברית לא רוצה עוד איומים"

טראמפ על החיסול: אם איראן תפגע באמריקאים, היא תיפגע קשה
טראמפ צילום: רויטרס

אחרי שבליל שישי האחרון לאחר חיסולו של קאסם סולימאני, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הסתפק בציוץ דגל ארה"ב, ללא אומר ודברים וזאת בכדי לרמוז לאיראן "לא כדאי להתעסק איתנו", טראמפ מתייחס בשעות האחרונות בהרחבה לחיסול ראש הנחש.

"איראן מדברת באומץ רב על מיקוד בנכסי ארה"ב מסוימים כנקמה על כך שחוסל מנהיג הטרור שלהם שרק הרגע הרג אמריקני, (טראמפ מתכוון על אזרח אמריקאי שנהרג בעירק לפני מספר ימים) ופצע קשה רבים אחרים, שלא לדבר על כל האנשים שהרג במהלך חייו, כולל לאחרונה מאות מפגינים איראניים. הוא הספיק לתקוף את שגרירותנו, והתכונן לתקוף במקומות נוספים, איראן גרמה רק לבעיות במשך שנים רבות, זו היתה אזהרה, שאם איראן תפגע באמריקאים, או בנכסים אמריקאים".

לדברי הנשיא האמריקני, "סימנו 52 אתרים איראניים, המייצגים את 52 בני הערובה האמריקניים שנלקחו על ידי איראן לפני שנים רבות, חלקם ברמה גבוהה מאוד וחשובים לאיראן ולתרבות האיראנית. המטרות הללו ואיראן עצמה, יפגעו מהר מאוד, ומאד קשה, ארה"ב לא רוצה עוד איומים".

הבוקר טראמפ המשיך באיומים לעבר איראן. "הם תקפו אותנו, ואנחנו תקפנו בחזרה, אם הם יתקפו שוב, מה שאני מאוד מייעץ להם לא לעשות", אמר, "נכה בהם קשה יותר ממה שאי פעם פגענו בהם, ארצות הברית רק עכשיו הוציאה שני טריליון דולר על ציוד הצבאי, אנחנו הגדולים ביותר עד עכשיו, הכי טובים בעולם, אם איראן תתקוף בסיס אמריקאי, או כל אמריקאי, אנחנו נשלח מאותו ציוד יפהפה לעברם וללא היסוס".

בתוך כך איראן סרבה לכל מאמצי תיווך, על פי הדיווח ב'כאן 11', בטהרן הודיעו לשליח העמאני שהגיע לאיראן, כי הם אינם מעוניינים בתיווך, השליח חזר מבלי להיפגש עם אף בכיר.

קאסם סולימאני חיסול מחבל דונלד טראמפ איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד