י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
נעצר בדרכו לאומן

בקשה לעליון: אפשרו לעצורים לפגוש עו"ד

פנייה הבוקר לעליון: אפשרו לאזרחים שנעצרו על ידי השב"כ בדרך לאומן - לפגוש עורך דין • היום צפוי להתקיים דיון בעניינו של עצור נוסף

בקשה לעליון: אפשרו לעצורים לפגוש עו"ד
אילוסטרציה צילום: גדעון מרקוביץ, פלאש 90

ארגון חוננו הגיש הבוקר (ראשון) באמצעות עו"ד עדי קידר, ערר לבימ"ש העליון כנגד החלטת בימ"ש המחוזי, בדרישה כי יורה לשב"כ לאפשר לשני העצורים לפגוש בעו"ד. זהו היום הרביעי בו העצור תושב בני ברק אינו פוגש בעו"ד.

בחוננו דרשו כי העצורים ובהם מי שנעצר בנתב"ג בדרך לאומן, יובאו עוד היום לדיון בבימ"ש, בכדי שבית המשפט יעמוד על מצבם.

עו"ד קידר תקף בבקשה את השימוש בצו החריג המונע מהשניים לפגוש בעו"ד וטען כי מדובר בעבירות אשר אינן מצדיקות את מניעת המפגש.

בתוך כך, היום צפוי להתקיים בבימ"ש השלום בפ"ת דיון בעניינו של עצור נוסף, קטין, אשר כבר שוחרר ע"י בימ"ש, אולם בימ"ש המחוזי האריך את מעצרו עד היום, שם ידרשו עו"ד של חוננו את שחרורו.

שופט בימ"ש העליון אלכס שטיין קבע דיון דחוף, להיום בשעה 12:00 בדרישת ארגון חוננו כי העצורים בשב"כ יפגשו עו"ד. בדיון ייצג את העצורים עו"ד אביחי חג'בי. עוד קבע שטיין כי העצורים לא יובאו לדיון.

העצורים בשב"כ סיכומון: בגיר תושב בני ברק - עצור מיום חמישי לפנות בוקר, ללא מפגש עם עו"ד זהו היום ה-4. מעצרו הוארך עד יום שני. קטין תושב גוש עציון - עצור מיום חמישי לפנות בוקר, שוחרר בידי בימ"ש השלום, מחוזי מרכז האריך את מעצרו עד היום. פוגש עו"ד. בגיר תושב אזור מודיעין - עצור מיום שישי לפנות בוקר, ללא מפגש עם עו"ד זהו היום ה-3. מעצרו הוארך עד מחר.

שב"כ אומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד