י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"בא ההרוג ברגליו"

לאחר שנטען כי חוסל: נעים קאסם הגיע לביתו של סולימאני

היום נערכה הלוויתו של הארכי-טרוריסט סולימאני בטהרן שבאיראן, שם הרחובות התמלאו המאות אלפי בני אדם • במקביל, סגנו של נסראללה נעים קאסם והאחראי של חיזבאללה בעיראק, הגיע לביקור בביתו של סולימאני לאחר שנטען כי חוסל • צפו בתיעוד

לאחר שנטען כי חוסל: נעים קאסם הגיע לביתו של סולימאני
נעים קאסם בביתו של סולימאני צילום: צילום מסך

לאחר הפרסומים הלא נכונים על חיסולו של סגנו של נסראללה, נעים קאסם והאחראי של חיזבאללה בעיראק, הוא הגיע לביקור בביתו של סולימאני. ‏עוד אחד שנטען שחוסל יחד עם סולימאני, מחמד כות'רני נציג חיזבאללה בעיראק, גם הוא בא לנחם בבית משפחת סולימאני. כך דווח משה ברקוביץ ב'כאן 11'.

בתו של קאסם סולימאני אמרה לערוץ אלמנאר הלבנוני, המזוהה עם חיזבאללה: "אנו מברכים את דודנו היקר, נסראללה, שאני יודעת שינקום את דמו של אבי, על טראמפ השפל לדעת, שברצח אבי הוא לא מחק את זכרו, הוא החייה את כולנו מחדש".

בתוך כך מנהיג חמאס, אסמאעיל הנייה, שוחח היום בטלפון עם שר החוץ האיראני, מחמד ג'ואד זריף, והביע את תנחומיו על חיסולו של סולימאני. הנייה הדגיש את חשיבותו של סולימאני בתמיכה ב"התנגדות" וזריף מצידו אמר כי התמיכה של איראן ב"התנגדות" ובעם הפלסטיני תימשך. הדברים פורסמו בערוץ הטלגרם של 'כאן 11'.

עוד דווח, כי סגן מנהיג חזבאללה, נעים קאסם אמר באיראן, כי "כעת, (לאחר חיסולו של סולימאני, י.פ.), מוטלים על חיזבאללה תחומי אחריות נוספים, ארה"ב תבין שהיא ביצעה מעשה טיפשי גדול מאד, הפכנו חזקים יותר לאחר החיסול והימים הבאים יוכיחו זאת".

קאסם סולימאני איראן הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד