י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
יש חיים לאחר המוות

הפוליטיקה קוברת? אבי גבאי מונה למנכ"ל סלקום

כחצי שנה לאחר שעזב את הפוליטיקה מושפל ומבוזה, השר ויו"ר 'העבודה' לשעבר מרים ראש ומתמנה לתפקיד מנכ"ל חברת 'סלקום', זאת לאחר ששימש במשך 7 שנים כמנכ"ל חברת בזק

הפוליטיקה קוברת? אבי גבאי מונה למנכ"ל סלקום
אבי גבאי צילום: גילי יערי, פלאש 90

השר להגנת הסביבה ויו"ר מפלגת 'העבודה' לשעבר אבי גבאי ימונה למנכ"ל סלקום. כך החליט אמש (מוצ"ש) דירקטוריון החברה. גבאי ימונה במקום ניר שטרן שעבר לנהל את חברת פז. גבאי שימש בעברו גם כמנכ"ל בזק בין השנים 2013-2007. 

למרות שלתפקיד התמודדו גם מנהלים בכירים מתוך החברה כמו סמנכ"ל שירות ומכירה עמוס מאור וסמנכ"ל הכספים שלומי פרילינג, הדירקטוריון העדיף מועמד חיצוני שיעזור לשקם את החברה שנמצאת בהליכי התייעלות שכוללים צמצום בכוח אדם. "עם הבנתו המצוינת את שוק התקשורת ומנהיגותו, הוא האדם הנכון בזמן הנכון להוביל את סלקום לבצע את תוכנית ההבראה ולחזור לרווחיות", מסר יו"ר הדירקטוריון עמי אראל בהודעה לבורסה.
שנה לאחר שפרש מתפקידו כמנכ"ל חברת בזק, הצטרף גבאי לשר משה כחלון והשתתף בהקמת מפלגת "כולנו", ועם הקמת הממשלה מונה לשר להגנת הסביבה, כשר שאינו חבר כנסת. הוא התפטר לאחר מינוי של אביגדור ליברמן לשר הביטחון, משום שלדבריו המינוי מוביל להקמת "ממשלה קיצונית" ולתהליך ש"מוביל להרס הבית השלישי".
בסוף 2016 הצטרף למפלגת 'העבודה', שפ התמודד לתפקיד היו"ר מול שלי יחימוביץ ועמיר פרץ, עלה לסיבוב השני מול פרץ וניצח. ובמירוץ לראשות המפלגה ניצח בסיבוב השני את עמיר פרץ. הוא התחייב להביא את המפלגה ל-30 מנדטים, אך כידוע המפלגה נחלה את הכישלון החרוץ ביותר בתולדותיה והגיעה לששה מנדטים בלבד וחובות של מליוני שקלים. לקראת הבחירות לכנסת ה-22, פרש גבאי מהחיים הפוליטיים.
סלקום אבי גבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד