ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חיסול ממוקד

האיום הברור שמשגרת איראן לנשיא טראמפ

היועץ לנשיא איראן מפרסם היום (שני) רשימת נכסים הנמצאים בבעלותו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, אולי כרמז לפיגוע מתוכנן באימפריה הנדל"נית שלו. בתוך כך מפרסמים האיראנים חיסול מבויים של הנשיא טראמפ

האיום הברור שמשגרת איראן לנשיא טראמפ
הדמייה של חיסול דונלד טראמפ צילום: צילום מסך

היועץ לנשיא איראן חסן רוחאני, הביא אמש (ראשון) רמז מצמרר למה שאפשר להגדיר כאיום במתקפה איראנית על אימפריית הנדל"ן של דונלד טראמפ, האחראי על חיסולו של המפקד הצבאי קאסם סולימאני.

היועץ חסמדן אשנה, שיתף קישור למאמר של מגזין היוקרתי פורבס, ובו מופיעה רשימה של תשעה מהנכסים של טראמפ בניו יורק, כמו גם מלונות ומגרשי גולף במקומות אחרים באמריקה. כך מדווח ה'דיילי מייל'.

הנכסים אינם סוד, ורבים מהם נקראים על שם טראמפ, אך פרסום הנכסים על ידי יועץ איראני בכיר, הוא רמז ברור לתקיפה אפשרית נגד אימפריית הנדל"ן של טראמפ.

איראן כבר איימה על הבית הלבן והיועץ של רוחאני הצהיר אתמול כי "הבעיה היחידה של טהראן היא טראמפ" ולא על העם האמריקני - והביא עוד רמז של פעולת תגמול ישירה נגדו.

"אין לנו בעיות עם העם האמריקני, אפילו השגנו עסקאות עם ממשלות ארה"ב הקודמות". אמר. "הבעיה היחידה שלנו היא טראמפ, במקרה של מלחמה, הוא זה שיישא באחריות מלאה".

רשימת הנכסים כללה את מגדל טראמפ, כמו גם בתי מגורים נוספים בעיר ניו יורק. גם מקומות אחרים באמריקה נכללו ברשימה, הנכסים כוללים מלונות בוושינגטון, שיקגו, לאס וגאס וכן יקב בשרלטסוויל, וירג'יניה.

גם האחוזה של טראמפ בפלורידה, בה טראמפ בילה את חופשת חג המולד כלולה ברשימה, לצד מגרשי גולף באמריקה ובבריטניה ואירלנד.

דונלד טראמפ איראן קאסם סולימאני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד