י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מידע מודיעיני או כוננות?

ארה"ב מזהירה: "קיימת אפשרות למתקפת טילים על ישראל"

"אירועי ביטחון, כולל ירי טילים, מתרחשים לעיתים קרובות ללא אזהרה", שגרירות ארה"ב וקנדה בישראל מתזכרים ומכינים את אזרחיהם הנמצאים בישראל מפני אפשרות של ירי תגובה מצד איראן לעבר ישראל

ארה"ב מזהירה: "קיימת אפשרות למתקפת טילים על ישראל"
טילים מוכנים לשיגור. אילוסטרציה צילום: unsplash

שגרירות ארה"ב בירושלים פרסמה הערב (שני) אזהרה תחת הכותרת "מתחים מוגברים במזרח התיכון", ובה היא מזהירה את אזרחי ארה"ב השוהים בארץ מפני אפשרות של ירי טילים על ישראל בעקבות חיסולו של סולימאני.

בהודעה נכתב, כי "מתח מוגבר במזרח התיכון עלול לגרום לסיכונים ביטחוניים עבור אזרחי ארה"ב בחו"ל". השגרירות לא מפרטת את העילות למתח, אך מבקשת מהאזרחים האמריקנים "להישאר ערניים ולנקוט צעדים מתאימים להגברת המודעות הביטחונית שלהם, שכן אירועי ביטחון, כולל ירי טילים, מתרחשים לעיתים קרובות ללא אזהרה".

בנוסף נכתב, כי "במקרה של ירי מרגמה או רקטה, ייתכן שתופעל התרעת צבע אדום. התייחס לכל ההתראות כאל אמיתיות; עקוב אחר הוראות הרשויות המקומיות והמלט למקלט הקרוב. דע את מיקומו של המקלט הקרוב ביותר או המרחב המוגן שלך. אנשי ממשל אמריקאים ובני משפחתם מתבקשים שלא לנסוע לאזורים שנפגעו מפעילות טילים, צופרים או פתיחת מקלטים. למידע נוסף על הפעולה המתאימה לנקוט בשמיעת צפירה או פיצוץ, בקרו באתר פיקוד העורף של צה"ל או הורידו את אפליקציית פיקוד העורף לקבלת התרעות אבטחה ובטיחות בזמן אמת. השגרירות תמשיך לבחון את המצב הביטחוני ותספק מידע נוסף לפי הצורך". 

גם שגרירות קנדה הוציאה אזהרה לאזרחיה, אך לא התייחסה לאיום האיראני אלא רק אזהרה כללית מפני "פיגועים באזור המזרח התיכון".

 

 

קאסם סולימאני שגרירות ארצות הברית מצב ביטחוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד