ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
קיבל את אות המגן המיוחד

בלשכת שר המשפטים: ש"ס גדול ומכובד בספריה

שר המשפטים קיבל את אות המגן של ארגון זק"א ישראל | "העשיה הברוכה של הארגון עם משפחות השכול מרגשת ומאחדת את כל חלקי העם", אמרו הנציגים בעת הענקת האות

בלשכת שר המשפטים: ש"ס גדול ומכובד בספריה
זק"א ישראל בלשכת השר אוחנה צילום: אפריים גרינוולד, דוברות זק"א ישראל

שר המשפטים אמיר אוחנה קיבל בלשכתו את משלחת ראשי זק"א ישראל, על מנת לשמוע על פעילות הארגון. במהלך המפגש קיבל השר ממנכ"ל זק"א ישראל חזי שבקס סקירה מפורטת על כלל הפעילויות הנעשות לרווחתן של משפחות השכול נפגעות פעולות האיבה ותאונות הדרכים.

השר שיבח על הפעילות הענפה הנעשית בענווה ובצנעה כמתבקש מאופי המשימה, וביקש להודות בשם ממשלת ישראל למתנדבי הארגון על פועלם למען עם ישראל בכלל, ועבודתם הפרטנית והיומיומית מול משפחות השכול.

במפגש השתתפו בין היתר רב ארגון זק"א ישראל הרב חיים הורביץ, יו"ר הארגון ישראל מורגנשטרן וחברי ההנהלה רפי בן זאב וצביקה כהנא, אשר הודו לשר על פועלו הרב ועמידתו האיתנה למען הארגון, גם בימים טרופים אלו כאשר ספינת הממשלה מיטלטלת.

במהלך המפגש גילה רבה של זק"א ישראל הרב חיים הורביץ כי בספריה מאחורי השר מוצג על מדף שלם ש"ס גדול ומכובד, סיפר לשר על אירועי סיום הש"ס הרבים שנערכו השבוע ודחק בו להתחיל את לימוד הש"ס עם שאר היהודים בכל קצוות תבל. רב הארגון חיזק את ידי השר לפעול למען משפחות השכול מתוך אמונה בכוחו של העם היהודי לצמוח דווקא מתוך השכול והאבל.

שר המשפטים אמיר אוחנה נפעם מהפעילות הברוכה ואמר למתנדבי זק"א ישראל: "העשיה הברוכה שלכם עם משפחות השכול מרגשת ומאחדת את כל חלקי העם"

לסיום, קיבל לידיו השר מיו"ר הארגון ישראל מורגנשטרן אות מגן מיוחד של ארגון זק"א ישראל, הניתן לאנשים המשפיעים ביותר למען רווחת משפחות השכול נפגעות פעולות האיבה ותאונות הדרכים.

אמיר אוחנה זק"א שר המשפטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד