י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא מפספסים אף הזדמנות

הח"כ מ'ישראל ביתנו' מצא את האשמים בחריגה מיעד הגירעון

משרד האוצר פרסם אמש כי שנת 2019 הסתיימה בחריגה מיעד הגירעון והח"כ מ'ישראל ביתנו' החבר בוועדת הכספים מצא את האשמים: "ממשלת ישראל שבויה בידיי דרעי, ליצמן וגפני שדואגים לשמור את הציבור שלהם עני" • גפני הגיב לו: "משתלח בציבור רק כדי למצוא חן בעיני אדונו, שעיקרם שנאת הדת"

הח"כ מ'ישראל ביתנו' מצא את האשמים בחריגה מיעד הגירעון
עודד פורר/אברכים חרדים צילום: הדס פרוש/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

שנת 2019 הסתיימה בחריגה של 0.8% מיעד הגירעון, כך עולה מנתונים שפרסם אתמול (שני) משרד האוצר. כן עולה מהנתונים כי הגירעון המצטבר ב-12 החודשים האחרונים, עמד על 3.7%.

נציג 'ישראל ביתנו' בוועדת הכספים חבר הכנסת עודד פורר, מיהר לקפוץ על העגלה ומצא חיש מהר את האשמים בכך, איך לא - החרדים. 

"נתוני הגירעון שפורסמו צריכים להדיר שינה מכל אזרח במדינת ישראל כי המשמעות היא שכדי לכסות את הגירעון, שוב תכניס המדינה את היד לכיסם של האזרחים שעובדים ומשלמים מיסים", אומר חבר הכנסת.

לדברי יו"ר סיעת 'ישראל ביתנו': "ישראל ביתנו מתריעה חודשים ארוכים על גודל הגרעון ועל כך שלא ניתן לטפל בו כשממשלת ישראל שבויה בידיי דרעי, ליצמן וגפני שדואגים לשמור את הציבור שלהם עני, חסר השכלה ומחוץ למעגל התעסוקה".

"כשהנתון הזה מצטרף לנתון לפיו רק 50% מהגברים החרדים עובדים לעומת 88% מהגברים החילונים וכשרואים את הדרישות הקואליציוניות של ש"ס ויהדות התורה, בשווי של עשרות מיליארדים מבינים שהגיע הזמן להכריע בסוגיות הללו ולקדם כאן כלכלה חופשית וליבראלית שמעודדת תעסוקה ולא תומכת בבטלה", כך פורר.

יו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני הגיב להשתלחותו של ח"כ פורר מ'ישראל ביתנו' ואמר: "הציבור בישראל צריך לבדוק אם יש שני עודד פורר, האחד שמשתף איתי פעולה בועדת הכספים בלעזור ולסייע לציבור בישראל, ויש עודד פורר שמשתלח בציבור רק כדי למצוא חן בעיני אדונו, שעיקרם שנאת הדת ואין מאחוריהם כלום עם העובדות".

עודד פורר משה גפני משרד האוצר ישראל ביתנו הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד