י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תקף בטעות את הרב עמאר

הפדיחה של הורוביץ והגימיק של תמר זנדברג

סערת ההתבטאות של הראשל"צ הגר"י יוסף: ניצן הורוביץ תקף ברוב צביעותו את דברי הגר"י - אך בטעות שם תמונה של הגרש"מ עמאר • וגם: יו"ר מרצ תמר זנדברג שוב משתמשת באותו גימיק - פנייה ליועמ"ש לפתוח בחקירה

הפדיחה של הורוביץ והגימיק של תמר זנדברג
ניצן הורוביץ/אביגדור ליברמן צילום: תומר נויברג, פלאש 90

על רקע הסערה סביב דבריו של הראשון לציון הגר"י יוסף שנחשפו הבוקר (שלישי), ובעקבות ההתקפה מצד ראשי הסיעות האנטי חרדיות כנגדו - גם יושבת ראש סיעת מרץ מצטרפת לפסטיבל התקשורתי עם גימיק משלה.

בלשכתה מסרו כי זנדברג פנתה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וביקשה, "שיפתח בחקירה נגד הרב הראשי על הסתה לגזענות".

במכתב ששלחה ליועץ המשפטי לממשלה כתבה זנדברג כי, "יוצאי ברית המועצות עלו לישראל מתוקף חוק והינם אזרחים שווים שעל המדינה להגן עליהם מפני גילויים של שנאה ודברי שטנה שעלולים לגרור לאלימות. על כן, לא ייתכן שאדם שנמצא במשרה ציבורית בכירה יתבטא באופן כזה כלפי קבוצה כזו או אחרת של אזרחים".

"לאור הדברים הללו", כותבת זנדברג, שקולה לא נשמע בכל החודשים האחרונים בשעה שיושב ראש סיעת ישראל ביתנו ונגיד בנק ישראל הסית כנגד החרדים, "אני רואה לנכון לפנות אלייך על מנת שתפתח בהקדם בחקירה כנגד ההתבטאויות המסיתות של הרב הראשי יצחק יוסף, והאם ראוי שאדם שמתבטא כך כנגד אזרחי ישראל יכהן בתפקיד ציבורי".

נציין כי הגימיק של חבר הכנסת תמר זנדברג לפנות ליועץ המשפטי לממשלה כמעט והפך לגימיק קבוע. בדיקה קלה בגוגל מגלה שזנדברג פנתה בשנה האחרונה מספר פעמים ליועץ המשפטי בדרישה שיפתח חקירות כנגד נושאים שונים שעלו לכותרות (לא לטובת חרדים כמובן...). אלא שככל שידוע היועץ המשפטי התעלם מדרישתה פעם אחר פעם.

בתוך כך, יושב ראש סיעת המחנה הדמוקרטי חבר הכנסת ניצן הורוביץ פרסם אף הוא פוסט תגובה כנגד דבריו של הראשון לציון הגר"י יוסף, אלא שהוא או אנשי לשכתו גילו בורות בעניין וצירפו לפוסט תמונה של קודמו בתפקיד ומי שמשמש כיום כרבה של ירושלים הגרש"מ עמאר.

טעות בכתובת. הפוסט של הורוביץ'. צילום: פייסבוק

ניצן הורוביץ תמר זנדברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד