י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
דמעות תנין

אבוטבול לגנץ: "איפה היית כשלפיד השמיץ את החרדים?"

לאחר דברי הבלע של ראשי כחול לבן כנגד הראשון לציון הגר"י יוסף - חבר הכנסת משה אבוטבול מש"ס תוקף את הצביעות של יו"ר כחול לבן בני גנץ במילים חריפות

אבוטבול לגנץ: "איפה היית כשלפיד השמיץ את החרדים?"
אבוטבול במליאת הכנסת צילום: בחדרי חרדים

המערכת הפוליטית ממשיכה לרעוש סביב דבריו של הראשון לציון הגר"י יוסף. תגובתו של יושב ראש 'כחול לבן' חבר הכנסת בני גנץ מעוררת את זעמו של חבר הכנסת משה אבוטבול מש"ס וזה יוצא למתקפה חריפה.

"מר בני גנץ המתיימר להיות ראש ממשלה, איך אתה מעז לדבר על שנאת חינם?", תקף אבוטבול. "היכן היית כאשר חברך יאיר לפיד השמיץ את הציבור החרדי?? למה לא שמענו את קולך על הסרטונים האנטישמיים של אלכס קושניר? וכן על קמפיין השנאה של אביגדור ליברמן נגד הציבור החרדי?".

אבוטבול הוסיף, "נראה מר גנץ, שאתה וכל מפלגות השמאל חושבים שלשנוא את החרדים זה לא שנאה בחינם".

"הרב הראשי לישראל לא דיבר כלל על העולים היהודים הכשרים, אלא הרב מתוקף תפקידו דואג לצביון היהודי של מדינת ישראל, ולכן התייחס לנתון המדאיג שפורסם בתקשורת "שמבדיקות שבוצעו אחוזים גבוהים ביותר של עולים חדשים כלל אינם יהודים". ובקרב עולי רוסיה המצב חמור עוד יותר - רק 1 מכל 25 עולים יהודי". כך אבוטבול.

זאת ועוד טוען אבוטבול כי, "הרב יוסף נגע בבטן הרגישה של ישראל ביתנו ואמר: שמעניין שהעלייה של גויים אלו משרתת בדווקא את אביגדור ליברמן. ואיווט ליברמן שנפגע - ויש לו על מה - פער את פיו כבקי ורגיל על הרב הראשי לישראל בתוספת דמעות תנין - כמסכן שממש מעורר רחמים".

כזכור, גנץ הגיב מוקדם יותר כי, "על שנאת חינם חרב בית המקדש", וכי "טוב יעשה הרב הראשי הספרדי אם יתנצל בהקדם על דבריו. זכות העלייה מברית המועצות- עליה הישראלים דוברי הרוסית, אלו שעלו ואלו שנולדו כאן הם שווים בין שווים בחברה הישראלית". 

בני גנץ משה אבוטבול יצחק יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד