י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נרמסו על ידי ההמונים • צפו

בשל העומס: עשרות הרוגים בהלווית סולימאני

בשל העומס: עשרות ‏הרוגים ופצועים רבים בהלוויית הארכי טרוריסט קאסם סולימאני המתקיימת בעיר הולדתו • צפו בתיעוד מהרגעים הדרמטיים

בשל העומס: עשרות הרוגים בהלווית סולימאני
מאות האלפים בהלווית סולימאני צילום: מתוך הסרטון

בשל העומס הרב, עשרות ‏הרוגים ופצועים רבים בהלווייתו של הארי-טרוריסט קאסם סולימאני - שמתקיימת בשעות אלו (שלישי) בעיר לידתו כרמאן.

בדיווחים ברשתות החברתיות של גולשים איראנים מתפרסמים תיעודים של עשרות אזרחים שנרמסו על ידי ההמונים. מניין ההרוגים עד כה עומד על 48.

בתוך כך, מפקד משמרות המהפכה איים לפני הקבורה להשמיד כל מקום שארה"ב נמצאת בו. בתגובה ההמונים קראו: "מוות לישראל".

 

מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי איים אף הוא הבוקר על ארה"ב במהלך טקס הקבורה ורמז על ישראל. הוא אמר, "אנחנו ננקום בעוצמה את מותו של סולימאני. החיסול הוא תחילת הסוף של הנוכחות האמריקנית. סולימאני הביא את הישות הציונית תחת מצור של אש. יש לנו רצון ונחישות ואנחנו נשמיד כל מקום שארה"ב אוהבת ומגינה עליו, והאמריקאים מבינים למה אני מתכוון".

עוד קודם לכן אמר עוזרו המיוחד של נשיא המועצה האיסלאמית המייעצת באיראן, חסין אמיר עבד אל-להיאן. "הישראלים ונתניהו הודיעו בשנה שעברה שיפעלו לחיסולו של סולימאני. ולכן, יש להם חלק בפעולה הזו והם יישאו באחריות לצד ארה"ב. איראן לא רוצה להצית את האזור, אמרנו יותר מפעם שאנחנו לא חפצים במלחמה".

קאסם סולימאני עומס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד