י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מחזק את ידי הראש"ל

ליצמן זועם: "ליברמן האחרון שיכול להטיף"

לאחר שיו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ביקש להדיח את הראשל"צ על רקע התבטאויותיו, שר הבריאות ויו”ר יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן, מגיב לדברי החוצפה של ליברמן

ליצמן זועם: "ליברמן האחרון שיכול להטיף"
יעקב ליצמן/אביגדור ליברמן צילום: דוד כהן/תומר נויברג, פלאש 90

לאחר שיו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ביקש להדיח את הראשל"צ על רקע התבטאויותיו, שר הבריאות ויו”ר יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן, מגיב לדברי החוצפה של ליברמן.

"האיש האחרון שיכול לדבר ולהטיף לאחרים על הסתה הוא אביגדור ליברמן", אמר השר. "האדם שמאז זיהה את ההסתה והשנאה כמנוע לגריפת קולות, אינו מפסיק ללבות אש בין האוכלוסיות, לשסע בין המגזרים ופועל בזדון ובחוסר אחריות ציבורית, על מנת לפלג ולפגוע במרקם העדין שבין הציבורים השונים בישראל.

ליצמן הוסיף כי, "ליברמן ושותפיו לסיעה, כגון אלכס קושניר ודומיו, התירו את דמם של הציבור החרדי והפכוהו לשק חבטות לאומי, בשקרים ובדותות, בבורות ובהכפשות שווא, יום יום, ללא טיפת בושה או אחריות".

לדבריו, "מול דמעות התנין של ליברמן ואנשיו על הסתה ושנאה כלפיהם כביכול, יש לומר טלו קורה מבין עיניכם. אלו אנשי ריב ומדון שבגללם קבוצות מיעוט כמו הציבור החרדי ונציגיו, מתמודדים עם מתקפות שנאה והסתה שלא יתוארו ושאינן מתקבלים על הדעת בחברה מתוקנת."

לסיום אמר, "אנו מחזקים את ידי הרב הראשי לישראל הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף שליט”א, נוכח המתקפות הפוליטיות נגדו".

ח"כ הרב ישראל אייכלר הגיב לסערה: שוב ליברמן וכנופייתו מסיתים נגד ההלכה היהודית.

ההתקפה נגד הראשון לציון שליט"א מטרתה לקעקע את ההלכה כפי סיסמתם 'לא למדינת הלכה'. בכך הם מסכנים את עצם קיומה של מדינת היהודים.

אנו מחזקים את ידיו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א הניצב בגאון על משמר קיום העם היהודי.

ח"כ אורי מקלב הגיב לדברים: בעליות האחרונות לצערינו עלו גויים רבים אשר הם אינם מרגישים שום שייכות למדינת ישראל ובדאי לא לעם ישראל היושב בארץ, רבים עלו לארץ רק בגלל הכדאיות הכלכלית ורבים מהם אף קבילו את סלי הקליטה וחזרו לארץ מוצאם, - גוי שמדבר כנגד יהודים זוהי אנטישמיות בדיוק כמו שערבי המדבר כנגד יהודים הוא שונא יהודים ולא משנה האם הוא עובד או שאינו עובד.

הראשון לציון בדבריו מגן מפני דברי ההסתה המשתלולת כנגד הציבור הדתי ונושאי הדת בכלל לאחרונה, אנו עדים לכמה וכמה מקרים את אלימות כנגד הציבור הדתי רק מפני היותם דתיים, דבר זה צריך להיפסק ומוטב שעה אחת קודם.

יעקב ליצמן אביגדור ליברמן הרב יצחק יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד