י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לנצח עם הרוח

לנצח עם הרוח: בעלת התשובה שמלמדת חרדיות להתפרנס בכבוד מריקוד

כנס ייחודי עם  הד"ר קרן בנין מייסדת האקדמיה לריקוד, מפקחת בוינגייט בתכנית לחרדיות מפתחת ומייסדת שיטת הביילה שסוחפת אלפי בנות ברחבי הארץ במפגש ייחודי בדרך להיות מורה מקצועית לריקוד

לנצח עם הרוח: בעלת התשובה שמלמדת חרדיות להתפרנס בכבוד מריקוד
מופע ההרקדה של ביילה פיטנס דאנס צילום: יח"צ

יש לך את זה! את האהבה  ליצירה למוזיקה לריקוד! יש לך את הכישרון והאהבה למקצוע אבל הצורך לפרנס את המשפחה הותיר את הכישרון בצד הדרך ואת החלום שלך למחול בלתי ממומש.

במשך השנים חשבת שאי אפשר גם להגשים את החלום וגם להתפרנס בכבוד. אז זהו שמסתבר שאפשר להגשים את החלום לרקוד להיות אנרגטית,בריאה,משפיעה וגם ליהנות מעצמאות כלכלית . את יכולה להביא את הרוח שבך לידי ביטוי. להפוך את הכישרון שלך ואת החשיבה היצירתית שלך למקצוע מפרנס שייתן גם לנשמה וגם לגוף.

את הדרך למקצוע עושים אצל הטובים ביותר או יותר נכון הטובה ביותר. ד"ר קרן בנין התחילה את דרכה באולמות הריקוד של האקדמיה. בעולם מקצועי שבו ניתן דגש חזק על התחרות,הגאווה וההישגיות הגשמית בלי לתת ביטוי לרוחניות שבריקוד

Bayla  הינה שיטה המשלבת מהפכנית שמשלבת בשיעור אחד עבודה מסיבית על שריפת קלוריות ועבודה על שרירי הליבה מאידך , והכל באמצעות ריקוד בחמישה סגנונות מחול חסידי, היפ-הופ,לטיני,ג'אז, ומחול קלאסי, על טהרת המוזיקה היהודית

בעבודתה המקצועית הגיעה הד"ר בנין לפסגה כשהקימה לפני 25 שנה את האקדמיה לריקוד הנחשבת הגיעה להישגים רבים והפכה את חייה בעקבות ההתקרבות לקב"ה .

לאחר שגילתה את האור וחזרה אל אביה שבשמים, השכילה ד"ר בנין בהוראת הרבנים לשלב את הכלים המקצועיים שרכשה ביחד עם הנשמה והרוח של עם ישראל ותורת ישראל. גב' בנין למדה לצקת את המשמעות היהודית לתוך עולמות הריקוד וליצור מחדש עולם ריקוד יהודי מקצועי. השילוב של הניסיון המקצועי ועולם הערכים היהודי יצרו שיטה ייחודית של למידה שאותה היא מעבירה בהצלחה למאות מדריכות שמלמדות אלפי בנות בחוגים ומסגרות שונות ברחבי הארץ

"בריקוד", היא מסבירה, "ישנם רבדים רבים, חלקם עמוקים מאד. נכון שיש את הרובד הפשוט של מראה טוב וחטוב, אבל יש בו גם רובד של נשמה ופנימיות".

את השיטה שפיתחה מלמדת הגב' בנין בבית הספר לריקוד 'ביילה פיטנס דאנס'. בית הספר כבר הכשיר כ 200 בנות ללמד בשיטה באמצעות ריקוד מהנה ומרגש. שמלמדות מעל 2500 בנות במסגרות שונות

רובן הגדול של הבוגרות השתלבו בעולם הוראת הריקוד והפעלות שונות. בשוק קיים ביקוש גדל והולך למורות מקצועיות שיכולו להקנות לתלמידות את ריקוד מקצועי עם נשמה יהודית.

הביקוש הוא ההזדמנות שלך ההזדמנות שלך ללמוד במסגרת מקצועית ביותר באווירה חרדית את המקצוע שישנה לך את החיים ויספק לך פרנסה בשפע.

בואי לקבל את הכלים הטובים ביותר שיאפשרו לך להגשים את החלום שלך לשלב את הכישרון עם המקצוע ואת האהבה לריקוד עם כלי לקבלת שפע גשמי.

יש לך הזדמנות להכיר את הד"ר בנין בצעד הראשון לקראת הגשמת החלום שלך. בכנס ייחודי מסוגו במהלכו תיפגשי עם שיטת הלימוד הייחודית של הד"ר בנין. תכירי את התכנים הנלמדים בקורס את העומק של הריקוד ביהדות והכי חשוב תשמעי מהבוגרות של הקורס על האפשריות שהקורס יפתח בפניך בשוק התעסוקה.

ההשתתפות בכנס  ללא עלות אך מותנית בהרשמה מראש.

הכנס יתקיים ביום שלישי 21.1 כ"ד בטבת בשעה 19:30

את עדיין חולמת? צעד אחד קטן לשינוי ולהגשמת החלום מתחיל  בהשארת הפרטים כאן

רוצה לשמוע יותר פרטים על ערב הריקוד חייגי 072-395-2817

ריקוד עבודה לחרדים לימודי נשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד