י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הרופאים נדהמו

נערים חטפו אמבולנס עם צוות כדי שיטפלו בחבר

קבוצת נערים התפרצה לחדר המיון בתחילת השבוע, ואילצה את הצוות להיכנס לאמבולנס ולנסוע לשכונה הסמוכה, שם שכב שרוע חברם הפצוע • רק לאחר שסיימו לטפל בפצוע, הורשה הצוות לחזור לבית החולים 

נערים חטפו אמבולנס עם צוות כדי שיטפלו בחבר
אמבולנסים של מד"א באירוע צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

קבוצת נערים מהעיר נאפולי שבאיטליה, חטפה אמבולנס יחד עם צוות רפואי מחדר המיון בבית החולים "לורטו מארה" בעיר. הם ביצעו את המעשה הנועז על מנת לסדר טיפול לחברם שנפצע. הרופאים סיפרו, כי הנערים התפרצו לחדר המיון בתחילת השבוע, ואילצו את הצוות להיכנס לאמבולנס ולנסוע לשכונה הסמוכה שם שכב חברם הפצוע.

בדף פייסבוק בשם "אף אחד לא נוגע בהיפוקרטס" - דף המדווח על מקרי אלימות רפואית - נכתב, כי הנערים "לקחו את הצוות בכוח והכריחו אותו לעלות על האמבולנס" כדי שיטפל בחברם שנפצע, בלי שסיפרו מהי סיבת ודרגת הפציעה. כשהאמבולנס החטוף הגיע למקום, הוא "הוקף בעוברי אורח זועמים שהטיחו עלבונות ברופאים" שהצטרפו לנסיעה.

הרופאים שחששו מההמון, אך בלית ברירה יצאו להעניק טיפול לפצוע, סיפרו כי הופתעו למצוא נער בן 16 עם נקע קל בברך. הצוות ניסה להסביר שהפציעה אינה חמורה, אך ההמון הזועם לא התרצה. לבסוף קיבל הנער טיפול במקום על ידי הצוות החטוף. רק לאחר שסיימו לטפל בפצוע, הורשה הצוות לחזור לבית החולים.

 

חטיפה איטליה אמבולנס צוות רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד