י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מפחדים מהאמת

נתוני הלמ"ס מוכיחים: הרב יצחק יוסף צודק

רק לפני כשבוע פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים שמוכיחים את צדקת דבריו של הראשון לציון, שעוררו אתמול סערה פוליטית רצינית | על פי הנתונים אכן בישראל כמעט חצי מיליון 'לא יהודים' שבבחירות האחרונות, אלה מהם שהצביעו היוו כששה מנדטים

נתוני הלמ"ס מוכיחים: הרב יצחק יוסף צודק
הראשון לציון הרב יצחק יוסף צילום: באדיבות המצלם

המשתלחים בכבוד הראשון לציון הגר"י יוסף, לצד פוליטיקאים ואנשי תקשורת, ביניהם גם כאלה המחשיבים עצמם לרבנים, כגון הרב חיים אמסלם והרב דוד סתיו, יודעים בתוך תוכם כי הרב יוסף צודק בטענותיו, אבל הם הפכו כנראה מזמן ליותר ישראליים מיהודיים. מחפשים לגיטימציה ושמא חלילה הם פועלים ממניעים אישיים נגד הרב.

'הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה', אינה גוף פוליטי ונטולת אינטרסים, פרסמה בסוף השנה שלפני כשבוע הסתיימה לה - 2019, את מנין הנפשות החיות כיום בישראל, בסיווג לפי דת, לאום ומוצא. מהנתונים הללו עולה כי הראשון לציון הגאון הרביצחק יוסף, צדק לחלוטין בדבריו כי בישראל חיים "עשרות ואולי מאות אלפי עולים גויים".

לא מסובך להגיע אל הנתונים הללו. כל אזרח ושאינו - יכול להיחשף אליהם בקלות באתר הלמ"ס: ב-2019 חיים בישראל 448 אלף עולים וצאצאיהם שאינם יהודים. מדובר ב"לא יהודים" שאינם ערבים. מתוכם, כ-340 אלף בעלי זכות הצבעה (מעל גיל 18).

על פי נתוני הלמ"ס, בבחירות האחרונות שהתקיימו בחודש אלול תשע"ט, אחוז ההצבעה עמד על 69%. משמע, מתוך 340 אלף ה"לא יהודים" בעלי זכות הצבעה - הצביעו בפועל 235 אלף. 

אם ננתח את הנתונים: המנדטים חולקו בין המפלגות לפי 35,917 קולות למנדט, כך ש-235 אלף המצביעים ה"לא יהודיים' שהצביעו בבחירות האחרונות היוו בערך 6.5 מנדטים, שרובם או אולי כולם נתנו את קולם ל'ישראל ביתנו'. 

לפי נתוני הלמ"ס, מרבית העולים ה"לא יהודים", מתגוררים במחוז המרכז ומונים כ-63 אלף נפש, במחוז הדרום - 59 אלף נפש, במחוז תל אביב - 53 אלף, במחוז הצפון - 30 אלף, במחוז ירושלים מתגוררים הכי מעט עולים "לא יהודים" כעשרת אלפים נפשות.

נזכיר כי אמש פורסמו באתר ynet, תיעוד בו נראה הגר"י יוסף אומר כי "מאות-אלפים או עשרות-אלפים של גויים באו לארץ בגלל חוק מיהו יהודי. יש כאן הרבה-הרבה גויים, חלק מהם קומוניסטים, עוינים את הדת, שונאי דת. הם לא יהודים בכלל, גויים. אחר כך מצביעים למפלגות שמסיתים נגד החרדים ונגד הדת".

לדברי הרב, "העלו אותם פה לארץ שיהיה משקל נגד החרדים, שאם יהיו בחירות לא יהיה הרבה לחרדים. בשביל זה העלו אותם פה לארץ, גויים גמורים, ממש גויים גמורים. לצערנו הרב, אנחנו רואים את פרי ההסתה שהם עושים". שבדבריו שנאמרו בכנסת בשבוע שעבר בירושלים טען הראשון לציון כי בחלק ממשפחות העולים אף יש כאלה ש"הולכים לכנסייה כל יום ראשון והולכים למנזר".

בין המגיבים, היה גם ראש הממשלה בנימין נתניהו שכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מדובר ב"אמירה מקוממת שאינה במקומה. העלייה ממדינות חבר העמים לשעבר היא ברכה עצומה למדינת ישראל ולעם היהודי. הממשלה בראשותי תמשיך לפעול למען עלייתם וקליטתם בארץ של אחינו ואחיותיו יוצאי בירת המועצות לשעבר".

לעומת הגינוי הפעם, נתניהו בחר לשתוק בשבוע שעבר ולא לגנות את דברי ההסתה והאנטישמיות המפורשים של חבר הכנסת אלכס קושניר מ'ישראל ביתנו' כנגד הנשים החרדיות המוסרות נפשן על טהרת המשפחה. כשמדובר בדברים נכוחים של הרב הראשי על מצביעים רוסיים, שאולי חלקם הגדול מצביע לו, הוא נזעק להגן על שמם ומתנער מהדברים.

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הרב יצחק יוסף העלייה הרוסית לא יהודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד