י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מפל מים באמצע הרחוב" • מתעדכן

הצפות בחיפה: קומת הכניסה של ת"ת סערט ויז'ניץ - הוצפה. צפו

ריבוי אירועי הצפות ברחבי חיפה: קומת הכניסה של תלמוד תורה סערט ויז'ניץ בעיר חיפה הוצפה • המלמדים פינו עשרות ילדים לקומות הגבוהות • בעקבות האירועים: כוחות הצלה רבים יצאו למוקדי ההצפות כדי לתת מענה • אחד התושבים ל'בחדרי': "ממש מפל מים שוצף באמצע הרחוב"

הצפות בחיפה: קומת הכניסה של ת"ת סערט ויז'ניץ - הוצפה. צפו
זירת ההצפה בויז'ניץ צילום: באדיבות המצלם

לאחר הפוגה קלה: מזג האוויר כבר חוזר אלינו ובאזורים שונים ברחבי הארץ הסערה כבר בעיצומה. 'בחדרי חרדים' בכתבה מתעדכנת עם כל ההתפתחויות, התמונות והתיעודים מהמוקדים השונים -כתוצאה ממזג האוויר הסוער.

---

חיפה

הצפות הבוקר (רביעי) ברחבי העיר חיפה: קומת הכניסה של ת"ת סערט ויזניץ בעיר חיפה הוצפה בשל גשם כבד שהיה באזור. המלמדים פינו עשרות ילדים לקומות הגבוהות. כמו כן הודיעו בקו הפנימי של החסידות כי אין לשלוח את הילדים, ומי שכבר הגיע, יישלח חזרה לביתו בבטחה.

בעקבות ריבוי אירועי ההצפה בחיפה יחידת להבה הגיעה לתחנה האיזורית בעיר כמו כן הגיע סיוע ממחוזות צפון ומרכז וכבר יוצאת לאירועים ביחד עם כל צוותי התחנה שממשיכים לתת מענה רצוף לאירועים. נכון לעכשיו אין דיווח על נפגעים באירועים.

אחד התושבים החרדים בחיפה מספר בשיחה ל'בחדרי חרדים' על מראות מזג האוויר הבוקר, "זה ממש לראות מפל מים שוצף באמצע הרחוב, פשוט לא יאמן". 

צפון הגולן

שלג יורד בצפון הגולן. ילדי בית הספר אביטל מהישובים שעל, קלע אלון, אורטל, עין זיון, מרום גולן, קדמת צבי, קצרין וחד נס יוצאים בהסעות הביתה. ילדי היישובים אודם, אל רום ונווה אויב יצאו בהסעות הביתה לאחר פינוי הצירים.

מערכת החינוך החברתיות  בישובים נפתחות על מנת לקלוט את הילדים בהגיעם. החלטה לגבי יתר הישובים תתקבל בהתאם למזג האוויר, בהמשך. מערך פנאי והחוגים באשכול אביטל לא יתקיימו היום. אנא סעו בזהירות. הכביש חסום בן צומת אל רום אל צומת בראון כרגע. עדכון לגבי מועד פתיחת הכביש יימסר בקרוב. מומלץ להתעדכן באפליקציות ובאתר המועצה, על חסימות ופתיחות צירים. 

נשר

וכך נראה הבוקר רחוב דרך בר יהודה הנמצא בנשר, סמוך למוסך טויוטה. מערכת גשם מסיבית הביאה להצפה. 

החרמון

כ-10 ס"מ של שלג נוספו הלילה במפלס התחתון באתר החרמון. השלג ממשיך לרדת גם בשעה זו. שיא הסופה - היום. גם מחר צפוי שלג. אתר החרמון סגור היום למבקרים.

נחל עיון

וכך נראה לפני שעה קלה מפל הטחנה הנמצא בשמורת נחל עיון:

שיבושים ברכבת

רכבת ישראל הודיעה כי תנועת הרכבות מצפון לתחנה "חיפה - מרכז השמונה" הופסקה באופן זמני עקב הגשמים. כל הרכבות לכיוון צפון יעצרו בתחנה זו. ניתן לרדת בתחנת חיפה חוף הכרמל ולנסוע באוטובוסים היוצאים מהתחנה המרכזית הסמוכה.

סגירת אתרים

‏לאור מזג האוויר רשות הטבע והגנים סגרה את מסלולי זוויתן תחתון, עין נטף עד ברכת המשושים וזוויתן עליון מעגלי. שמורת טבע נחל דישון סגורה עקב זרימה חזקה, והגן הלאומי מקורות הירקון נסגר למבקרים.

בתוך כך, לאור מערכת מזג אוויר חורפית אשר מלווה במפגעים מסכני חיים שטפונות והצפות המשטרה מבקשת מהציבור להיות קשוב להנחיות מצילות חיים שמופצות על ידה באמצעי התקשורת השונים. על הנהגים להתאים את מהירות הנהיגה לתנאי הדרך ולהימנע מכניסה אל מוקדי שטפונות והצפות מסכני חיים.

רמת ויז'ניץ חיפה תלמוד תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד