י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

500 מתושבי שדרות יוכשרו במתן עזרה ראשונה על ידי איחוד הצלה ונורופן

איחוד הצלה ונורופן לילדים יכשירו 500 הורים ואנשי חינוך משדרות בהגשת עזרה ראשונה בסיסית • היוזמה נולדה בעקבות סבבי הירי האחרונים על שדרות

500 מתושבי שדרות יוכשרו במתן עזרה ראשונה על ידי איחוד הצלה ונורופן
קורס משפחה בטוחה של איחוד הצלה צילום: דוברות איחוד הצלה

איחוד הצלה ונורופן לילדים יכשירו 500 הורים ואנשי חינוך משדרות בהגשת עזרה ראשונה בסיסית. היוזמה נולדה בעקבות סבבי הירי האחרונים על שדרות. הקורס, בהיקף של 4 שעות, ינתן לתושבי העיר בחינם ובנוסף לטיפול פיזי בפצועים וחולים ירכשו המשתתפים כלים בסיסיים במתן מענה ראשוני לנפגעי חרדה. מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, אמר כי "בכל שנה אנחנו פועלים להכשיר אלפי אזרחים במתן עזרה ראשונה בסיסית מתוך הבנה כי הדבר מציל חיים.

את שנת 2020 בחרנו לפתוח בשדרות מתוך מחשבה כי העיר נמצאת בקו העימות ולכן שם נדרשת, באופן הדחוף ביותר, הגדלה של מספר התושבים שידעו להגיש עזרה ראשונה במקרה שאדם בסביבתם יפצע או יחלה. כאשר אדם נפצע או מתמוטט מי שיגיעו אליו ראשונים יהיו בדרך כלל אנשים מסביבתו הקרובה: בני משפחה או שכנים. אנחנו מעוניינים שאלו ידעו מה לעשות עוד לפני הגעת כוחות רפואה מקצועיים למקום". פולק הוסיף כי "אני מודה לחברת רקיט בנקיזר, משווקת נורופן לילדים, המסייעת לנו מזה 6 שנים להכשיר עשרות אלפי אזרחים במתן עזרה ראשונה במסגרת פרויקט 'משפחה בטוחה'".

גיא ינאי, מנכ"ל רקיט בנקיזר, אמר: "אנו רואים בפרויקט משפחה בטוחה כפרויקט דגל של החברה שנועד להכשיר אלפי אזרחים כל שנה למתן טיפול ראשוני מציל חיים במצבי חירום קיצוניים ובכך לקצר משמעותית את זמן התגובה עד הגעת כוחות ההצלה. אנו נמשיך להשקיע בקהילה והשנה שמנו לנו למטרה להגדיל את ההשקעה בתושבי שדרות ועוטף ישראל. השת"פ עם איחוד הצלה נמשך שנים רבות ודרכו נחשפנו לארגון מדהים עם אלפי מתנדבים שמרגשים את כולנו כל פעם מחדש". ההכרזה על הפרויקט נעשתה בערב הוקרה למתנדבי איחוד הצלה בשדרות ושער הנגב בנוכחות בכירי איחוד הצלה וחברת רקיט בנקיזר, המשווקת את נורופן לילדים בישראל.

 

 

איחוד הצלה שדרות קורס חובשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד