י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעזה חוגגים • צפו

הסעודית לטראמפ: "סיים עם מה שהתחלת" • צפו

בסעודיה נשמעים קולות התומכים בחיסולו של קאסם סולימאני ואף קוראים לטראמפ להמשיך בקו התוקפני, מנגד, בעזה חוגגים את התקיפה האיראנים לעבר הבסיסים האמריקניים ומנהיג החות'ים מאיים • צפו

הסעודית לטראמפ: "סיים עם מה שהתחלת" • צפו
החגיגות בעזה צילום: צילום מסך

‏אחרי הירי אתמול לאזור השגרירות האמריקנית בבגדאד, האקטיביסטית הסעודית, סועאד א-שמרי, במסר לנשיא ארצות הברית. "זה לא נכון לשתוק, אתה מוכרח לסיים את מה שהתחלת".

"סעודיה מביטה בדאגה על המצב בעיראק ופועלת בכדי למנוע ממנה להיכנס ללחימה ולמלחמה", אומר השר במשרד החוץ של סעודיה, עאדל א-ג'ובייר. הוא הוסיף כי "סעודיה עומדת לצד עיראק כדי לעזור לה להתגבר על כל מה שמאיים על בטחונה, יציבותה והשתייכותה לאומה הערבית". הדברים פורסמו בערוץ הטלגרם של כאן 11.

הדברים הללו מגיעים לאחר שאתמול ‏ערוץ אלמיאדין דווח כי רקטות נחתו ב'גרין זון' (האזור הירוק - מתחם השגרירות) וכי אזעקות נשמעו במקום ובשגרירות האמריקנית.

במקביל, ‏בעזה שורפים דגלי ישראל, וחוגגים את התקיפה האיראנית על בסיסי צבא ארה''ב בעיראק.

גם מנהיג החות'ים בתימן הצטרף לחגיגת המאיימים.

‏מנהיג החות'ים, עבד אלמלכ אלחות'י אמר אמש: "חיסולו של סולימאני הוא פשע. לארה"ב לא הייתה זכות לבצע בעיראק אף פעולה צבאית, העימות נכנס לשלב חדש שעיקרו הוא שילוב כוחות מול המתקפה האמריקנית והישראלית, עמי האומה האסלאמית ייצאו נגד המתקפה הזאת".

הוא איים "ברמיזה" על סעודיה ואיחוד האמירויות. "אני קורא להן לחשב את חישוביהן מחדש לאור ההתפתחויות באזור, מכיוון שייתכן שיהיו להן השפעות שליליות על שתי המדינות אם אלה ימשיכו להתנהל מול תימן בצורה שלילית".

עזה איראן סעודיה טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד