ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הפלונטר בימין

לראשונה מאז הנתק: סמוטריץ׳ פנה פומבית אל פרץ "בוא ניפגש"

לאחר הנתק הארוך ביניהם מאז חתם הרב רפי פרץ על הסכם שותפות בין מפלגתו לזו של עו"ד איתמר בן גביר עוצמה יהודית, בצלאל סמוטריץ' מוותר על כבודו ופונה היום אל שר החינוך הרב רפי פרץ ומבקש מימנו להיפגש ולהגיע להבנות • "שועל קטן הוציא תדרוך שקרי לכל הכתבים"

לראשונה מאז הנתק: סמוטריץ׳ פנה פומבית אל פרץ "בוא ניפגש"
הרב פרץ וסמוטריץ' צילום: פלאש 90

לראשונה מאז הנתק ביניהם לאחר ההסכם שנחתם בין הבית היהודי לעוצמה יהודית, שלא על דעתו של השר בצלאל סמוטריץ', האחרון דורש כעת להגיע להסכם שימשיך את השותפות.

השר סמוטריץ׳ כתב בחשבון הטוויטר שלו אחרי הדיווחים על הסיכויים האפסיים לאחדות בין כל סיעות הציונות הדתית: "פניתי לרב רפי פרץ והצעתי לו להיפגש עוד היום בארבע עיניים ולנסות לגשר על הפערים בינינו. להערכתי על רקע היחסים הטובים בינינו פגישה כזו יכולה לקדם מאוד אחדות רחבה ככל הניתן".

סמוטריץ׳ הוסיף וכתב: "יוצא כעת מדיון מקצועי עם שר האוצר ורואה הרבה כתבים, כמו תזמורת בתאום מושלם, מצייצים על "תיעוב" ביני לבין יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ. התזמון וניסוח המתואמים מלמדים שיש איזה שועל קטן מחבל כרמים שמנסה לחבל באחדות המתגבשת והוציא תדרוך שקרי לכל הכתבים. חברים, לא היה ולא נברא".

"בין הרב רפי לביני יש אכן מחלוקת עניינית" כותב סמוטריץ', "אני דורש אחדות אמיתית ובחירות דמוקרטיות והוא מסרב. מחלוקת עניינית כן, אך חלילה לא מעבר לכך. אני פועל בימים האחרונים בנחישות ובאחריות ליצירת אחדות כמה שיותר רחבה, שתהיה ראויה לאמון הציבור, ותמקסם את האלקטורט של הציונות הדתית שמימין לליכוד" ציין.

בעקבות הציוץ של שר התחבורה, הודיע יו"ר הבית היהודי, השר רפי פרץ, כי הוא נענה להזמנה וכתב, כי "יש לנו אחריות גדולה, בוא ניפגש ונסגור הסכם בינינו".

בצלאל סמוטריץ' הרב רפי פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד