י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
32 שעות למועד הסופי

חשש בימין: הליכוד פונה לבנט "גלה אחריות"

החשש של ראש הממשלה נתניהו מאיבוד קולות בימין כפי שהתרחש בבחירות הקודמות, מוביל הערב את הליכוד לשדר הודעה תוקפנית לכיוונו של שר הבטחון נפתלי בנט בדרישה כי יחבור לבית היהודי ולעוצמה יהודית לבלוק טכני

חשש בימין: הליכוד פונה לבנט "גלה אחריות"
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 32 שעות בלבד קודם שבוועדת הבחירות ינעלו את השערים להגשת הרשימות לכנסת ה- 23, בליכוד ממשיכים לדחוף לאיחוד בין כל סיעות הציונות הדתית ומטילים את האחריות על יו"ר 'הימין החדש' השר נפתלי בנט.

לאחר האיחוד בין בצלאל סמוטריץ ל'ימין החדש' ובעקבות התעקשותה של 'הבית היהודי' לשמור על הברית עם מפלגת 'עוצמה יהודית' ובכך למעשה מונעת הצטרפות לימין החדש - בגלל הווטו שהטילו על המפלגה הקיצונית, בליכוד קוראים לבנט לקחת אחריות ולאחד את כולם תחתיו לבלוק טכני.

"השמאל התאחד - הם לא הולכים לאבד אף קול. עכשיו הימין חייב לעשות הכל כדי למנוע בזבוז קולות" אמרו הערב (שלישי) בליכוד, כשהם מזכירים בזעם כי "לצערנו בנט בזבז קולות בבחירות באפריל, ובבחירות האחרונות דחק את 'עוצמה' החוצה ממפלגתו. לכן לא הצלחנו להקים ממשלת ימין".

לטענת הליכוד, "כפי שאורלי לוי מצאה את עצמה באותה מפלגה עם תמר זנדברג ממרצ, וכפי שברשימה המשותפת חברו קומוניסטים ואיסלאמיסטים לרשימה אחת, כך מוטלת על בנט האחריות לגבש בלוק טכני כדי להציל את כל קולות הימין".

לסיום פונים בליכוד לבנט ואומרים: "בנט, גלה אחריות!".

נפתלי בנט איילת שקד הליכוד איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד