כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
רק אחד סייע

ניו יורק: צעירה חרדית הותקפה ברכבת התחתית

אירוע אנטישמי נוסף בניו יורק: צעירים אפרו אמריקניים תקפו מילולית צעירה חרדית שהמתינה לרכבת התחתית. הם צעקו לעברה השמצות ולמרבה הצער רק אדם אחד ניגש לסייע • המשטרה לא הסכימה לקבוע בתלונה שהוגשה כי מדובר ב'פשע שנאה'

ניו יורק: צעירה חרדית הותקפה ברכבת התחתית
הרכבת התחתית בניו יורק צילום: באדיבות המצלם

צעירה חרדית בת 19 הייתה הקורבן האחרון לאירוע אנטישמי בניו יורק, ושוב, החשודים באירוע הם חברי הקהילה אפרו אמריקניים, שאינם מתומכי הנשיא טראמפ, אך זה לא מונע מהפוליטיקאים בניו יורק להאשים את טראמפ באירועים האנטישמיים.

על פי הדיווח באתר BoroPark24, האירוע התרחש ברכבת התחתית במנהטן, וההתעללות המרושעת נמשכה כמעט 10 דקות. הדבר המטריד עוד יותר, הוא העובדה שרק אדם אחד נחלץ לעזרתה והתיישב לידה.

בין העלבונות והגסויות שהצעירים הטיחו צעירה החרדית: "אתם האנשים מצביעים בעד טראמפ" ו"היינו פוגעים בך, אבל אתם מסוג אנשים שפונים היישר למשטרה".

למרבה החרדה של הצעירה, השוטרים סירבו למלא תלונה מעבר לדו"ח של "הטרדה", וסרבו להוסיף את סעיף של "פשע שנאה", למרות ההתייחסויות החוזרות ונשנות ל"אתם יהודים" בהטרדה שארכה כעשר דקות.

"זה גרם לי להרגיש מאוד לא בנוח" אמר אביה לאתר "בורו פארק 24". "לא נסעתי למנהטן רק כדי למלא דו"ח על הטרדה".

התקיפה נמשכה לפחות עשר דקות, עד שהרכבת הגיעה לתחנה הבאה והיא ירדה. הדבר שהכי הפחיד אותה, אמר האב, זה שמלבד נוסע אחד, אף אחד מהנוסעים ברכבת שהיתה עמוסה בשעת השיא של אחר הצהריים, לא אמר או עשה שום דבר כדי להגן על בתו.

"כל הזמן איש לא אמר דבר. אני לא יכול להאשים אותם, הם בטח פחדו מהם" אמר האב. "אישה אחת התיישבה לידה כדי להגן עליה. בתחנה הבאה היא אמרה לה לרדת מכיוון שהיא חששה שזה יהיה פיזי".

אנטישמיות רכבת תחתית משטרת ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד