כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נדחתה בקשת נתניהו

נתניהו נגד היועמ"ש: מתנהל בחוסר שקיפות

על אף שכתב האישום טרם הוגש לבית המשפט - נדחתה בקשת פרקליטי נתניהו לקבל את חומרי החקירה המלאים בעניינו של ראש הממשלה נתניהו • נתניהו נגד היועמ"ש: "ממשיך להתנהל בחוסר שקיפות -כנראה רוצה להשיג תוצאה ידועה מראש"

נתניהו נגד היועמ"ש: מתנהל בחוסר שקיפות
בנימין נתניהו/אביחי מנדלבליט צילום: הדס פרוש/תומר נויברג, פלאש 90

נדחתה בקשת פרקליטיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עו"ד עמית חדד ועו"ד יוסי אשכנזי, לקבל את מלוא חומרי החקירה על אף שכתב האישום טרם הוגש לבית המשפט.

היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, השיב באמצעות עוזרו עו"ד גיל לימון, לדרישת באי כוחו של רוה"מ לקבל את מלוא חומרי החקירה על אף שכתב האישום טרם הוגש לביהמ"ש.

במכתב המענה מבהיר היועמ"ש לממשלה כי על פי האיזון שנקבע בחוק, "חומרי החקירה המלאים מועברים לידי הנאשמים רק כאשר מוגש כתב האישום לבית המשפט, וממילא בשלב זה ליבת חומרי החקירה מצויה בידיהם ועל בסיסה הם טענו טענות שונות הן בשלב השימוע והן לגבי החסינות".

מטעמו של ראש הממשלה נמסר: "איך אפשר להילחם בעד האמת אם מסתירים את חומרי החקירה שמעידים על סחיטה באיומים של עדי מדינה, אכיפה בררנית ותפירת תקדימים משפטיים שלא קיימים בתולדות האנושות? מי שממשיך להתנהל בחוסר שקיפות כנראה רוצה להשיג תוצאה ידועה מראש. כל דבר שיכול להגן על נתניהו ולחשוף את האמת- נחסם, וכל דבר שיכול למנוע ממנו להתמודד ולנצח- מקודם בכל מחיר".

בנימין נתניהו אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד