י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
זה יכול להיות שלכם

רמי לוי מוכר את 'המספר' בסכום של מיליון שקל

חמסה חמסה: איש העסקים רמי לוי מציע מספר טלפון ייחודי אותו שמר מאז הקמת חברת הסלולר שלו בסכום של לא פחות ממיליון שקלים

רמי לוי מוכר את 'המספר' בסכום של מיליון שקל
רמי לוי עם שר האוצר צילום: קובי הר-צבי

איש העסקים רמי לוי, הבעלים של 'רמי לוי שיווק השקמה', הקים לפני כעשור את חברת רמי לוי תקשורת, ומאז הוא אחד מהמתמודדים הרציניים בשוק התקשורת בישראל. בין היתר הביא לוי להפחתת מחירים משמעותית בעקבות חבילות התקשורת המוזלות ששיווק.

כעת, מציע רמי לוי מספר טלפון למכירה, תמורת סכום עתק של לא פחות ממיליון שקל. המספר המוצע הוא המספר 055-5555555, שאותו שמר לוי במשך כל השנים מהקמת החברה.

בזמנו, כשהקים את החברה, מכר לוי לאיש עסקים ידוע את המספר 055-6666666 תמורת מאה אלף שקלים.

מכירת מספרים היא דבר די נפוץ, ובאתר 'יד-2' תוכלו למצוא "מספרי זהב" בסכומים הנעים בין כמה מאות שקלים, לשמונה מאות אלף שקלים.

מכירת מספרי זהב ביד-2

לפני מספר שנים תבע גיא עזרא את חברת 'גולן טלקום' וחברת 'פלאפון' ומשווק מורשה של החברה, בטענה כי הפקיעו ממנו את המספר 050-5555555 בגלל שהוא מוגדר מספר זהב. המספר הופקע ממנו ללא ידיעתו ועבר לבעל השליטה בגולן טלקום, מיכאל גולן.

בהסדר פשרה שהתקבל לאחר כמה שנים נקבע, כי את המספר המקורי, 050-5555555, הוא לא יקבל בחזרה, ויסתפק ב"מספר זהב" אחר, 050-2222222, המוערך לפי הפשרה בסכום של 50 אלף שקל, אותו תקבל 'גולן טלקום' ותעביר לתובע.

לפי ההסכם, פלאפון תשלם על המספר סכום של 30 אלף שקל, ו-20 אלף שקל ישלם סוכן המכירות שמכר לעזרא את המספר שבגינו התעוררה המחלוקת - מכאן שערך המספר ששולם לגולן טלקום ובסופו של דבר הועבר ללקוח הוא 50 אלף שקל.

רמי לוי טלפון חכם מספר טלפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד