י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כך פעלה השיטה

הנוכל הסדרתי שסחט חרדים נעצר וכנראה ישוחרר

שמחה לטווח קצר: בשיתוף פעולה של המשטרה והשומרים של בורו פארק, נעצר אתמול, נוכל סדרתי שנהג להונות ולסחוט חרדים, באמצעות מצג שווא של פגיעה מרכב מחולף. האבסורד הוא שהנוכל ככל הנראה ישוחרר בקרוב ואפשר שישוב לסורו

הנוכל הסדרתי שסחט חרדים נעצר וכנראה ישוחרר
הנוכל שסחט חרדים בברוקלין צילום: באדיבות המצלם

לאחר חקירה משולבת של המשטרה עם ארגון השומרים של בורו פארק, נעצר החשוד שסחט מעשרות קורבנות חרדים אלפי דולרים. החשוד נלקח למעצר מביתו בברוקלין.

אתר Yeshiva world news דיווח, כי הרמאי היה יושב ברכבו בחניה כפולה, וכשמכוניות היו עוברות, הוא היה מכה במראה של המכונית שעברה, וטען שהוא קיבל מכה בידו. לאחר מכן הוא היה סוחט את קורבנותיו התמימים בסכום של 50 עד 500 דולר במקום כביכול להזעיק את המשטרה.

הודות לעדויות של קורבנות לארגון השומרים ולמשטרה, על ידי יותר מעשרה קורבנות, בלשים הצליחו לזהות את הגבר ולבצע את המעצר ביום שלישי בבוקר.

יש לציין כי הרמאים בדרך כלל ממשיכים בהונאה שלהם גם לאחר שחרורם מהמעצר, נוכל אחד הצליח להונות מאות קורבנות והוא פעל בפלאטבוש במשך שנים רבות. ארגון השומרים של פלאטבוש צפה בו בפעולה עשרות פעמים, מה שהביא למעצריו הרבים, ובכל זאת הוא ממשיך לפעול באזור.

הנוכל עם אחד מקורבנותיו

עם חוק הרפורמה החדש בערבות, שמורה לשחרר פושעים "קלים" ללא ערבות, אפשר לצפות שאמן ההונאה החדש ישוחרר ממש בקרוב, אם הוא לא שוחרר כבר ללא ערבות.

נוכל סדרתי סחיטה ואיומים משטרת ניו יורק ארגון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד