כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קצת נחת

החברה הישראלית זכתה לפרס מהמגזין היוקרתי

חברת התעופה הישראלית אל על זכתה לפרס על ידי מגזין נודע של עולם התעופה. הפרס הוענק לחברה בגלל עסקת המימון שנחתמה בשנה שעברה, בסך של כ-145 מיליון דולר לרכישת מטוס הדרימליינר 787-9 העשירי של החברה

החברה הישראלית זכתה לפרס מהמגזין היוקרתי
מטוס של חברת אל על צילום: unsplash

חברת התעופה הישראלית אל על זכתה בפרס Supported Finance deal of The Year"" על ידי המגזין Airline Economics לפי בחירת הגופים המובילים בעולם התעופה.
 
הפרס המכובד הוענק לנציגי החברה בכנס השנתי המוביל של עולם מימון התעופה המתקיים בדבלין אירלנד, על עסקת מימון הראשונה מסוגה בעולם בסך של כ-145 מיליון דולר לרכישת מטוס הדרימליינר 787-9 העשירי של החברה.
 
מדובר במימון ששילב לראשונה עסקת JOLCO עם משקיע יפני (SBI שאורגן ע"י ABL) עם חוב בכיר מבנק יפני, מגובה במוצר ביטוחי של AFIC המבוסס על חברת ביטוח יפנית.
 
חברת אל על זכתה בפרס "Supported Finance deal of The Year" על ידי המגזין Airline Economics לפי בחירת הגופים המובילים בעולם התעופה.
 
הפרס המכובד הוענק לנציגי החברה, במסגרת הכנס השנתי המוביל בתחום מימון מטוסים של המגזין בדבלין אירלנד, על עסקת המימון שנחתמה במהלך יוני 2019, בסך של כ-145 מיליון דולר לרכישת מטוס הדרימליינר 787-9 העשירי של החברה במסגרת עסקת ההצטיידות של החברה של 16 מטוסי דרימליינרים חדשים ומתקדמים.
 
ייחודה של עסקת המימון נובע מכך שהיא משלבת לראשונה עסקת מימון מסוג JOLCO עם גיבוי ביטוחי באמצעות AFIC, שהועמד לראשונה על ידי גוף ביטוח יפני.
 
דגנית פלטי, סמנכ"לית הכספים של אל על, ינקלה שחר, גזבר החברה, סיגל יעקובי, סגנית גזבר החברה ועו"ד אליהו פרנקל, סגן מנהלת הלשכה המשפטית של החברה קיבלו את הפרס המכובד מידי נציגי המגזין בטקס מרשים במהלך הכנס בו משתתפות החברות המובילות בעולם מימון המטוסים בעולם (בנקים, חברות ליסינג ובתי השקעות).

אל על חברת אל על

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד