י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מאחורי הקלעים

סוף הסיפור: בכירי העיתון הגיעו לאדמו"ר והתנצלו

אחרי המתח ששרר בין חצר חסידות קופיטשניץ לעיתון הוותיק 'המודיע', יושרו ההדורים, ומשלחת נכבדה מהעיתון הגיעה לבית הרבי והסבירה את הנעשה. מהרבי הם שמעו על חשיבות זכירתו של דודו הרבי ה'אביר יעקב' מסאדיגורה זצ"ל • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

סוף הסיפור: בכירי העיתון הגיעו לאדמו"ר והתנצלו
קנופף מהמודיע אצל הרבי מקופיטשניץ צילום: באדיבות המצלם

לפני מספר שבועות פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' על זעם שקיים בחסידות קופיטשניץ כנגד עיתון 'המודיע' הוותיק שלטענתם לא כיבד כראוי את הרבי בעל ה'אביר יעקב' מסאדיגורה זצ"ל, מי שהיה ממנהיגי היהדות החרדית בדור הקודם.

כזכור, הרבי מקופיטשניץ הביע את מחאתו באמצעות הודעה לעיתון כי הוא מבטל את המנוי לאחר עשרות שנים. 

בעיתון 'המודיע' עשו חושבים והגיעו להתנצל בפני הרבי מקופיטשניץ שכיום הינו זקן אדמו"רי בית רוז'ין. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי המשלחת שכללה את המו"ל אלעזר קנופף, מנהל השיווק אליהו הנדלר והרב אהרן פרלוב מסופרי העיתון - הגיעה לביתו של הרבי בשכונת עזרת תורה בירושלים.

חברי המשלחת סיפרו לרבי שהדור הצעיר לא מכיר ולא יודע מ'האביר יעקב' ולכן לא היה להם חשוב להדגיש את היארצייט כל השנים היות והוא לא השאיר אחריו זרע של קיימא.  

הרבי הסביר להם דבר ראשון מי הוא היה ומה היה פועלו במועצת גדולי התורה ובחינוך העצמאי וכן הוא סיפר על הקשר שלו לגדולי ישראל כדוגמת הרבי מויז'ניץ ה'אמרי חיים' הרבי ה'בית ישראל' מגור שהיו בידידות עמוקה עמו והחשיבו אותו ביותר.  

הרבי הדגיש בפניהם כי לא על כבודו הוא חס וההוכחה לכך היא שמעולם הוא לא ביקש להכניס כתבה עבורו בעיתון, אלא על שימור מורשתו ושמו וזכרו של דודו ה'אביר יעקב' זצ"ל, למען ידעו הדורות הבאים מי הוא היה ומה פעל למען עם ישראל.

ולכן, אפילו שידע שבזה שיצא במחאה זה יגרום לו אישית נזק שיחשבו שכאילו נלחם על כבודו, אך עשה זאת כי הרגיש שכלו כל הקיצין מצד מערכת 'המודיע' ומעוד מניעים שהמערכת מושפעת מהם ולכן יצא במחאה. 

חברי המשלחת החשובה התנצלו וביקשו סליחה והבטיחו שמצדם הכל יהיה מעתה ואילך כשורה ובכבוד הראוי וחלילה שלא יצא שוב מכשול מתחת ידם. 

עיתון המודיע קופיטשניץ האביר יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד