י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כיוון חיובי?

יחד עם נתניהו: פוטין ייפגש מחר עם אמה של נעמה יששכר

הקרמלין הרוסי מאשר, כי במהלך ביקורו בישראל צפוי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין להיפגש מחר (חמישי) עם אמה של נעמה יששכר, יפה יששכר • השיחה בין השניים אמורה להתקיים במהלך הפגישה של הנשיא הרוסי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וישתתף בה גם הפטריארך היווני

יחד עם נתניהו: פוטין ייפגש מחר עם אמה של נעמה יששכר
פוטין ונתניהו צילום: Marc Israel SellemPOOLFLASH90

הקרמלין הרוסי מאשר, כי במהלך ביקורו בישראל צפוי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין להיפגש מחר (חמישי) עם אמה של נעמה יששכר, יפה יששכר. השיחה בין השניים אמורה להתקיים במהלך הפגישה של הנשיא הרוסי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וישתתף בה גם הפטריארך היווני.  

כזכור, הקרמלין הודיע לפני יומיים, כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ידון עם ראש הממשלה נתניהו לגבי חנינה לנעמה ישככר - הישראלית שנגזרו עליה 7.5 שנות מאסר בעוון החזקת 9 גרם חשיש. 

סוכנות הידיעות הרוסית טאס"ס מדווחת, כי דוברו של פוטין אמר כי ישנה "סבירות גבוהה" שהנושא יעלה לדיון במהלך ביקורו של פוטין בארץ. פוטין צפוי לנחות מחר בנתב"ג לביקור רשמי בארץ, לרגל טקס לציון 75 שנה לשחרור מחנה ההשמדה אושוויץ. 

גורם בכיר בממשלת ישראל הבהיר כי הבקשה לשחרור יששכר היא הומניטרית ולא תהיה עסקה עם רוסיה בשל כך. לדבריו, הבקשה היא לחנינה מלאה, אך ישנה גם אפשרות של ריצוי עונש בישראל וחנינה מהנשיא ריבלין.

כמו כן, ראש הממשלה נתניהו יחד עם ראש המל"ל מאיר בן שבת נפגשו לפני כיומיים עם יפה יששכר אמה של נעמה, לדון במקרה המורכב. יפה יששכר ובתה ליעד יצאו מחויכות מהשיחה עם נתניהו, ואמרו כי הן "מקוות לשחרור מהיר". משפחת יששכר התבקשה להוריד פרופיל ציבורי ולהימנע מפעולות מחאה בזמן ביקורו של פוטין.

 

 

נעמה יששכר ולדימיר פוטין בנימין נתניהו קרמלין חנינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד