י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תיעוד המעצר

בשכונה חרדית: אריתראי נכנס לדירה והתעמת עם הבעלים

אריתראי נכנס אמש פעמיים לדירת מגורים בפתח תקווה כדי לגנוב רכוש. תחילה חשבו בני הבית כי מדובר בטעות אל בפעם השנייה התפתח עימות והוא נעצר על ידי המשטרה • צפו בתיעוד

בשכונה חרדית: אריתראי נכנס לדירה והתעמת עם הבעלים
בעל הדירה מחזיק בפורץ צילום: צילום מסך

נתין אריתראי בן 35 נעצר אתמול (שלישי) על ידי המשטרה, לאחר שנכנס פעמיים לדירת מגורים בשכונת כפר אברהם בפתח תקווה, ועל פי החשד רצה לגנוב רכוש.

מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר, כי נתין אריתראי נכנס לאחת הדירות פעמיים באותו ערב. בפעם הראשונה סברו דיירי הבית כי מדובר בטעות כפי שהחשוד הציג זאת. אך משנכנס בפעם השנייה, בעל הבית התעמת איתו עד להגעת ניידת משטרה למקום.

"בשעה 19:30 בערב אני ובעלי יושבים בסלון אחרי שהשכבנו את הילדים לישון. פתאום נפתחת קצת הדלת של הבית ונסגרת מיד. ראיתי רק עין שהסתכלה עלי, חשבתי לתומי שמשהו התבלבל ונכנס בטעות לבית לא שלא. בכל זאת שכונה דתית של משפחות צעירות מי חושב בכלל.." כתבה בעלת הדירה בפוסט בפייסבוק.

אם הבית קמה מהסלון ופנתה לבנה הקטן שהחל לבכות, לפתע שמעה את בעלי צועק וצורח. "אני יוצאת מהחדר כולי מבוהלת ורואה את בעלי מתאבק עם משהו! בחור שחור ממוצא אריתראי. בעלי צועק לי להתקשר למשטרה ובנתיים מנסה לנטרל אותו. למזלנו בעלי מיומן ומנוסה והצליח בקלות להשתלט עליו ולאזוק אותו עם הידיים".

כוחות המשטרה הגיעו מהר מאוד, ולדבריה תוך 2 דקות מאז הקריאה נעצר הבחור על ידי השוטרים. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי העצור הוא בעל רקע בעבירות רכוש. "אני מודה לה' ששמר עלינו ושבעלי היה בבית באותו רגע" הוסיפה.

הבוקר (רביעי) הובא החשוד לבית המשפט השלום בפתח תקווה, שם הוארך מעצרו בשישה ימים והחקירה במשטרה נמשכת.

פריצה לדירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד