י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הפרו את התנאים

עוכבו, נחקרו, שוחררו, פרצו לדירה וגנבו בושם

שוטרי משטרת ישראל עצרו שני חשודים שהחזיקו כלי פריצה ומיד עם שחרורם מתחנת המשטרה, לאחר שנחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים, פרצו לדירה וגנבו מתוכה רכוש. ברביעי הוגשו כנגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים

עוכבו, נחקרו, שוחררו, פרצו לדירה וגנבו בושם
צללית. אילוסטרציה צילום: pexels

שוחררו לאחר חקירה ופרצו לדירה וגנבו: בתאריך 28.12.19 בסמוך לשעה 01:30, הבחינו שוטרי משטרת ישראל בשני חשודים בשנות ה-30, תושבי צפת וכרמיאל, כשהם יושבים ברכב בצפת ועוררו את חשדם. בחיפוש שנערך ברכב נתפס כלי פריצה והחשודים עוכבו לתחנה לחקירה בסיומה שוחררו בתנאים מגבילים ע"י קצין משטרה מוסמך, ביניהם הרחקה מהעיר צפת לתקופה קצובה והתייצבות בתחנת המשטרה בבוקר שלמחרת.

מחקירת האירוע עלה כי מספר שעות לאחר שחרורם פרצו החשודים לדירה בצפת וגנבו ממנה בקבוק בושם. שוטרי משטרת ישראל הגיעו לזירת האירוע, פתחו בחקירה ואספו ממצאים במקום אשר העלו את החשד כי אכן שני החשודים לא נשמעו להוראה החוקית לפיה הורחקו מהעיר והתחייבו להימנע מביצוע עבירה.

שוטרי משטרת ישראל הצליחו לאתר את החשודים בצפת בתוך תקופת ההרחקה מהעיר כשהם ישובים ברכב על אף ההרחקה. בחיפוש שבוצע בביתו של אחד החשודים אף נתפס בקבוק הבושם שנגנב מהדירה אליה פרצו.

מעצר הנאשמים הוארך מעת לעת בבית המשפט וביום רביעי, עם סיום מלאכת איסוף הראיות הוגשו כנגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית המשפט.

"משטרת ישראל משתמשת בכל האמצעים שברשותה על מנת לחשוף ולהביא לדין את אותם עבריינים הגונבים את רכושו של האזרח ופוגעים בתחושת הביטחון", נמסר מהמשטרה.

פריצה לדירה צו הרחקה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד