י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
נחטף?

בתום סריקות נרחבות: ילד בן 8 אותר ללא רוח חיים

בתום שעות ארוכות של חיפושים נרחבים: הילד קייס אבו-רומילה בן ה-8 שנעדר בשעות אחה"צ של שישי - אותר בבור מים ללא רוח חיים

בתום סריקות נרחבות: ילד בן 8 אותר ללא רוח חיים
קייס אבו רמילה צילום: באדיבות המשפחה

במשך שעות ארוכות נערכו חיפושים אחר הילד קייס אבו רמילה בן ה-8, שנעדר מאז יום שישי בסביבות השעה 16:00 בשכונת בית חנינא בירושלים. סמוך לשעה 7:40 הם איתרו אותו בקרקעית בור מים, ללא הכרה. הוא פונה תוך כדי פעולות החייאה שם נקבע מותו. 

בתום פעולות חיפוש נרחבות שנמשכו לאורך הלילה של לוחמי האש מיחידת היל"מ (יחידה לחילוצים מיוחדים), לוחמי אש ואנשי משטרה, אותר ילד בן 8 שנעדר מאז אמש, כשהוא ללא רוח חיים ומד"א נאלצו לקבוע את מותו.

קייס אבו רמילה, ילד בן 8, נראה לאחרונה כאמור בשעות אחר הצהריים בשכונת בית חנינא בירושלים, ומאז נעלמו עקבותיו.

"המשטרה חוקרת אם חטפו אותו ושמו אותו במאגר" אמרו בני משפחתו, דבר שנבדק גם על ידי משטרת ירושלים.

במסגרת החיפושים אחריו, כוחות משטרת ישראל פעלו בצומת נווה יעקב, בית חנינא, להשבת הסדר הציבורי, לאחר שכמה עשרות תושבי האזור החלו ליידות אבנים לעבר השוטרים ולהפר את הסדר הציבורי. חמישה בני אדם טופלו על ידי הסהר האדום לאחר שסבלו מקור במהלך החיפושים.

במסגרת החיפושים בוצעו, בשיתוף כב"ה, פעולות חיפוש וריקון של מאגר מי גשמים ללא תוצאות. מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, פיקד על כלל הכוחות בשטח וקיים הערכת מצב בה ניתנו הנחיות להמשך הסריקות והחיפושים.

במהלך הלילה נפגש סגל פיקוד של משטרת מחוז ירושלים עם בני המשפחה ומנהיגי ציבור במטרה לקבל מידע ופרטים נוספים ולעדכם על פעילות החיפושים והסריקות. לצד זה התרחשו במהלך הלילה הפרות סדר של כמה עשרות מקומיים בסמוך לצומת נווה יעקב ובית חנינה שבמהלכם פעלו לוחמי מג״ב ושוטרים, עצרו 3 חשודים והשיבו הסדר במקום.

סגן טפסר אלי אדרי מפקד תחנת האומה ומפקד פעולות החילוץ בשטח סיפר כי "סמוך לשעה 22:00 קיבלנו הודעה מהמשטרה על ילד שנעדר באיזור בית חנינה. לאחר הצלבות נתונים הדיווח היה שכנראה מיקומו בבור ניקוז של מי גשמים, מיד התחלנו בפעולות סריקה של הגדה ובתוך המאגר על ידי מחלצי יל״מ ובמקביל הפעלנו משאבות ייעודיות על מנת לשאוב את המאגר, החילוץ התבצע תחת תנאים קשים של קור, בוץ ומים עכורים ונמשך מספר שעות בשעות הבוקר סמוך לשעה 7:40 לוחמי האש המחלצים איתרו את הילד בתחתית הקרקעית שלצערנו הוא ללא רוח חיים".

קייס אבו רמילה מאגר מים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד